Hvor var det nu den side var?
Fra : Henning Lund

Dato : 01-06-05 17:12

På nettet er der en side hvor man taster bilens reg nummer, så kommer al
data om bilen frem, nogen der har linket?

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl@lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace hvor vi bla. har lidt til salg

Fra : lg

Dato : 01-06-05 17:15

"Henning Lund" skrev:
> På nettet er der en side hvor man taster bilens reg nummer, så kommer al
> data om bilen frem, nogen der har linket?

Tænker du på bilsyn?

http://147.29.112.249/discoverer6i/synsrapport

Fra : Henning Lund

Dato : 01-06-05 17:28

lg skrev:

> Tænker du på bilsyn?
>
> http://147.29.112.249/discoverer6i/synsrapport

Nej det er en side hvor man kan se at det f.eks er en Fiat 850 coupe osv
osv hvis man taster regnummer.

Fra : Højby

Dato : 01-06-05 17:24

Det er her:

www.biltorvet.dk

Nederst på siden indtaster man reg.nr. (rubrik til dæk/fælge) og så kan man
på næste side klikke videre til side hvor man kan aflæse data på bilen..

Lars.

Fra : Henning Lund

Dato : 01-06-05 17:33

Højby skrev:

> Det er her:
>
> www.biltorvet.dk

Det tror jeg er rigtigt, sjovt nok kan jeg heller ikke finde data om
bilen der, den eksisterer simpelthen ikke.

Fra : Henning Lund

Dato : 01-06-05 17:37

Henning Lund skrev:

> Det tror jeg er rigtigt, sjovt nok kan jeg heller ikke finde data om
> bilen der, den eksisterer simpelthen ikke.

Kan man forresten se ud fra registreringsattestens mærkekode, bilens
stelnummer eller andet, hvilken bil der egentlig er tale om, der står
intet udover det er en Citroen BX på registreringsattesten, ikke om det
er en 14-16 eller 19, det har jeg aldrig set før.

Fra : Brian

Dato : 01-06-05 17:25

Henning Lund wrote:
> På nettet er der en side hvor man taster bilens reg nummer, så kommer
> al data om bilen frem, nogen der har linket?

http://www.biltorvet.dk/
Kig nederst på siden....

/Brian