Ca. pris på lakering af dele
Fra : Nielsen

Dato : 01-06-05 16:37

Mojn NG

Er den nogle der ved hvad det ca. koster at få malet et for+bagkofanger, som
er afmonteret.
De skal males med metallak.
De skal kun males pga. ridser, ikke noget med nogle store skader.

vh
jan

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-05 17:15

"Nielsen" <jnsnabela@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> som er afmonteret.
> De skal males med metallak.
> De skal kun males pga. ridser, ikke noget med nogle store skader.

3-4000 kr

--
Tom

Fra : Nielsen

Dato : 02-06-05 09:01

> "Nielsen" <jnsnabela@msn.com> skrev i en meddelelse

> 3-4000 kr
>
> --
> Tom

Av-av det var ellers ikke så lidt.
Jeg troede at når en komplet oplakering koster 10-15000 at jeg kunne slippe
med 1500-2000

Nå men det må vist lige undersøges hos et par forskellige autolakere.

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 02-06-05 10:33

"Nielsen" <jnsnabela@msn.com> wrote in message

> Av-av det var ellers ikke så lidt.
> Jeg troede at når en komplet oplakering koster 10-15000 at jeg kunne
slippe
> med 1500-2000

10.000 Kr for en komplet omlakering er vist også optimistisk. Jeg tænker på
fruens yaris som blev ridset hen ad den ene side med en fremmed nøgle. Det
kostede 6.000 Kr.

> Nå men det må vist lige undersøges hos et par forskellige autolakere.

Ja sort og orange farve er vist også lidt billigere end de andre farver

--
Tom