Hvilken tv-serie ?
Fra : Jim Andersen

Dato : 01-06-05 11:17

Amerikansk. Vistnok omkring 80'erne. Mand (voksen, lyst hår) finder
superheltedragt (eller blot en kappe eller sådan, og så laver han resten
selv), men véd ikke liiiige hvordan den virker (hvo'n man styrer), man kan
dog en gang imellem flyve lidt rundt, og det lykkes også at være lidt
helteagtig.

Hvad hedder den ?

/jim

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 01-06-05 15:17

"Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> selv), men véd ikke liiiige hvordan den virker (hvo'n man styrer), man kan
> dog en gang imellem flyve lidt rundt, og det lykkes også at være lidt

Jeg kom til at tænke på The Guyver... Som dog er en film.
http://www.imdb.com/title/tt0101988/
Men der er nok adskillige behandlinger af ovennævnte ide-grundlag.

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-06-05 17:03

Den 01-06-05 12.16 skrev Jim Andersen følgende:
> [...]
> selv), men véd ikke liiiige hvordan den virker (hvo'n man styrer), man kan
> dog en gang imellem flyve lidt rundt, og det lykkes også at være lidt

Jeg kan supplere med at den blev vist på svensk tv. Hovedrollen blev
spillet af en fyr med lyst, krøllet hår. Det var en hel dragt, han
fandt, og serien var ret sjov, fordi han for eksempel kunne flyve, men
aldrig lærte at lande.

Han har også spillet i en tv-serie, hvor han vist var advokat, og hans
far detektiv, og hvor han ofte endte med at måtte redde trådene ud for
faderen - eller noget i den stil.

> Hvad hedder den ?

Det er jo lige det...

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug filtre i Outlook Express til at holde styr på dine mails og til at

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 01-06-05 17:15

Den 01-06-05 18.03 skrev Kim Ludvigsen følgende:

> [...]

Så lykkedes det at finde den. Den hedder The Greatest American Hero med
William Katt i hovedrollen og Robert Culp som overkorrekt FBI-agent, som
helst ikke foretog sig noget, inden han havde udarbejdet flere plancher
med diverse scenarioer:
http://www.tvtome.com/tvtome/servlet/ShowMainServlet/showid-586/

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Desktop Sidebar smelter internettet sammen med din computer.

Fra : Jim Andersen

Dato : 02-06-05 11:37

Kim Ludvigsen wrote:

> Så lykkedes det at finde den. Den hedder The Greatest American Hero
> med William Katt i hovedrollen og Robert Culp som overkorrekt
> FBI-agent

Jepper. Skønt jeg i min tågede hukommelse mente at det var Robert Culp der
havde dragten Han må åbenbart have prøvet den i et af afsnittene

Tak for hjælpen.

Så er det jo bare om at få klikket, så man kan få sig et gensyn:
http://www.the-realworld.de/modules.php?name=ed2k&op=Category&cid=1&csid=823

/jim

Fra : Grunt

Dato : 01-06-05 18:19

On Wed, 1 Jun 2005 12:16:36 +0200, "Jim Andersen" <jimVÆÆK@officeconsult.dk>
wrote:
in dk.kultur.film
> [...]
>selv), men véd ikke liiiige hvordan den virker (hvo'n man styrer), man kan
>dog en gang imellem flyve lidt rundt, og det lykkes også at være lidt

Hvorfor spørger du ikke i tv gruppen ?