Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pentax P30
Fra : Ukendt

Dato : 01-06-05 10:06

Hej i kloge hoveder

Jeg har engang fået købt et Pentax P30 men har desværre aldrig fået sat mig
ind i at fotografere med sådan en fyr
så jeg må hellere se om jeg kan komme af med det igen
så jeg kan købe mig et digitalkamera for dummies

kameraet er i perfekt stand med en Sigma 35-135 mm linse og en 2x
tele-converter og der medfølger også en AF240Z blitz ting og en taske til
det hele

Nogen der har en ide om hvad jeg kan være bekendt at forlange for sådan en
omgang eller kan det bedre betale sig at smide det i havnen

På forhånd tak
Brian jensen

Fra : Erik W.

Dato : 01-06-05 10:38

"brian jensen" skrev i

> Nogen der har en ide om hvad jeg kan være bekendt at forlange for sådan en
> omgang eller kan det bedre betale sig at smide det i havnen

Du kan jo starte med at smide din salgsannonce i den rigtige gruppe
Havnen vil jeg ikke anbefale, medmindre du vil gøre dig skyldig i
miljøsvineri.
mvh Erik

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-05 11:02

"Erik W." <erik.w@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> miljøsvineri.
> mvh Erik
>
> Tjaa nu var det jo bare en forespørgsel da der ikke var nogen der havde
VUDERET det på news:dk.marked.privat.foto
læg mærke til at der ikke står noget som helst om at man kan byde på det
eller noget det var bare en VUDERING jeg gerne ville have men tak da
aligevel Erik W

Brian jensen

Fra : Mikkel Lund

Dato : 01-06-05 11:11

"brian jensen" <b.zsnabelaoncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen der har en ide om hvad jeg kan være bekendt at forlange for sådan en
> omgang eller kan det bedre betale sig at smide det i havnen

Det ser ud til at der er en på dba der sælger en ligende med en masse udstyr
til 800kr. Så der omkring.

--
Hilsen Mikkel
------

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-05 15:02

> Det ser ud til at der er en på dba der sælger en ligende med en masse
udstyr
> til 800kr. Så der omkring.
>
> --
> Hilsen Mikkel
> ------
> A: Because it messes up the order in which people normally read text.
> Q: Why is it such a bad thing?
> A: Top-posting.
> >

> Tak for det Mikkel
Jeg havde ellers selv været på den blå men jeg kan se det er en ny annonce
så den havde jeg ikk lige set

så må jeg selv lige vudere om jeg hellere vil beholde kameraet eller sælge
det til en pris der omkring

Brian jensen