TOTALvægt på en Golf II GTI fra 1990 ?
Fra : Ukendt

Dato : 01-06-05 09:49

er der en der ved hvad dette er ?? håber det er 1175kg eller ligende, lige
under de 1200.. hehe

det er jo self til gulplade..

hvis den nu er 1200, kan man så få vejet skidtet ned ?

Mvh
Morten

Fra : phk

Dato : 01-06-05 13:15

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse
> er der en der ved hvad dette er ?? håber det er 1175kg eller ligende, lige
> under de 1200.. hehe
>
> det er jo self til gulplade..
>
> hvis den nu er 1200, kan man så få vejet skidtet ned ?

En Polo fra 96 vejer total 1.400 kg, såhhh ...

Hehe ;)

--
Per, Esbjerg
Fjernbetjening komplet til låsning af f.eks. Ford´er

Fra : Mikkel Lund

Dato : 01-06-05 14:56

> [...]
> under de 1200.. hehe
>
> det er jo self til gulplade..
>
> hvis den nu er 1200, kan man så få vejet skidtet ned ?

Hi, min Golf II fra 88, godt nok ikke en GTI, vejer:

Egenvægt: 825 Kg
Maksimal last: 525 Kg
Totalvægt: 1350 Kg

--
Hilsen Mikkel
------

Fra : phk

Dato : 01-06-05 17:12

> [...]

> under de 1200.. hehe
>
> det er jo self til gulplade..
>
> hvis den nu er 1200, kan man så få vejet skidtet ned ?

Jeg kom til at tænke på - for mange år siden blev Golf´en forbudt som
gulpladebil fordi den var blevet for populær. De opfandt en anden måde at
måle afstanden fra sædet til forruden og til bagruden.

Men der er måske andre regler i dag? Den kan godt indregistreres som
gulpladebil i dag?

Fra : Rasmus

Dato : 01-06-05 17:49

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> wrote in message
> er der en der ved hvad dette er ?? håber det er 1175kg eller ligende, lige
> under de 1200.. hehe

Det skal du nok ikke regne med, jeg mener egenvægten på den GTI jeg havde
fra 1990 var 950kg...., jeg kan dog ikke huske totalvægten

mvh
Rasmus

Fra : phk

Dato : 03-06-05 06:22

> [...]
> under de 1200.. hehe
>
> det er jo self til gulplade..
>
> hvis den nu er 1200, kan man så få vejet skidtet ned ?

Så netop en diesel Golf II med tal på siden: Total 1425, last 525 ....