Alarm der kører sammen med Oliefyr
Fra : Ukendt

Dato : 01-06-05 09:00

Hej

Jeg har købt mig en dieselbil, som jeg får konverteret til at køre på
rapsolie. For at undgå at være nød til at tilsætte diesel til olie om
vinteren, vil jeg gerne have oliefyr i (det er nu også bare rart at komme ud
til en varm bil), men jeg vil også gerne have en alarm i, som ikke går igang
når fyret starter. Sådan er det nemlig i vores benzin bil, så bliver
naboerne sq nok lidt knotne).
Er der nogen der har erfaringer?

Nåja, hvis nogen kender en billig rapsoliepusher (det skal være koldpresset
og være beregnet til brændstof), i det nordjyske hører jeg gerne herom
Tak.

Mvh Tommy

bruus snabela os.dk