Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon CoolPix 8800 vs. Olympus 8080..Igen
Fra : Kim

Dato : 01-06-05 07:27

Som tidligere fortalt, havde jeg bestemt mig for ét at subj.,
efter at have læst diverse tests.
Tog så i byen for at få "hands on" og prøve dem, og evt.
foretage mit indkøb.
Det skuffede. De er begge for langsomme i brug, og efter at
have haft et Canon EOS 350D i hænderne var der ingen tvivl,
det bliver det. Må så nøjes med den medfølgende linse, indtil
budgettet tillader en linse med større zoomområde.
Prøvede osse et Nikon D70, men det er for stort, klodset og
tungt.

Mvh, Kim

Fra : Jesper Sørensen

Dato : 01-06-05 13:15

"Kim" <No@money.dk> wrote in message
> [...]
> budgettet tillader en linse med større zoomområde.
> Prøvede osse et Nikon D70, men det er for stort, klodset og

Hej

Til lykke med dit ny kamera.

Så er det ikke helt løgn, når jeg påstår det ser ud til, at de dyre high-end
non-SLR digitalkamera'er har udlevet deres rolle?
At de er blevet udkonkurreret af de billige SLR.

Vi glæder os til at høre om dine erfaringer.

mvh jesper

Fra : Erik W.

Dato : 01-06-05 15:59

"Jesper Sørensen" skrev i en meddelelse
> Så er det ikke helt løgn, når jeg påstår det ser ud til, at de dyre
high-end
> non-SLR digitalkamera'er har udlevet deres rolle?
> At de er blevet udkonkurreret af de billige SLR.

Ja sådan er det nu, men den dag elektronikken bliver hurtig nok er der vel
ikke længere brug for spejlet? Man kunne vel også forestille sig at
eksempelvis laver versioner af deres DSLR kameraer uden spejl. Man ville så
f¨å et billigere kamera med mulighed for at udskifte objektiver og med
mulighed for video og livepreview.

Mvh Erik

Fra : AS

Dato : 01-06-05 20:43

"Erik W." <erik.w@surfmail.dk> wrote in message

>Man kunne vel også forestille sig at
> eksempelvis laver versioner af deres DSLR kameraer uden spejl.

Der er ikke lige deres, men uden spejl:
http://www.epson.co.uk/products/digital_cameras/RD1.htm