Er det bare mig...
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-06-05 05:02

....eller er det her bare helt galt???
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4551449338

Og den her er værre...
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=4552598666

*hulk*

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk
www.bmwmc.dk
www.furnituretiger.dk
=================

Fra : Martin Sørensen

Dato : 01-06-05 05:19

> ...eller er det her bare helt galt???
> http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4551449338

Ikke lige min stil, men det er set værre..

> Og den her er værre...
> http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=4552598666

Den er grim ja, men der er da også lidt humor i at lave en R60 om på den
måde.

signing off.. Martin Sørensen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-06-05 05:26

"Martin Sørensen" <mos@laxity.invalid> wrote in message

> [...]
>
> Den er grim ja, men der er da også lidt humor i at lave en R60 om på den

Nej der *er* ej!!! *hophophop* *GGG*

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Thomas Jensen

Dato : 01-06-05 07:14

> ...eller er det her bare helt galt???
> http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4551449338

han kan da i hvert flad lide gsx-r

> Og den her er værre...
> http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=4552598666

Den er ikke speciel køn, men det er god humor

--
Thomas Jensen
FZ6S Fazer ´04

Fra : Eg Egemarke

Dato : 01-06-05 07:38

Det er da næsten endnu værre at de byder på den stakkels Bmw der ´
De er da skøre de amerikanere ....

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 01-06-05 11:03

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=455259866
6

> Den er ikke speciel køn, men det er god humor

Hvorfor byde på den, når man kan købe een i Bilka!?

Hilsen
Lars

Fra : Jacob Larsen

Dato : 01-06-05 07:45

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> wrote in
message news:xrane.2$yt5.1@news.get2net.dk
> ...eller er det her bare helt galt???
> [...]

Pyha... De er godt nok grimme. Hvad tænkte ejeren af den første mc dog på,
da han valgte det stof til sædet? :-/

--
Mvh. Jacob Larsen
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=879

Fra : Torben Scheel

Dato : 01-06-05 09:00

Jacob Larsen wrote:

> Pyha... De er godt nok grimme. Hvad tænkte ejeren af den første mc dog på,
> da han valgte det stof til sædet? :-/

Han tænkte vel : "monikke den næzte zkal være en Håånda?"

--
vh
Torben

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 01-06-05 10:01

--
> Han tænkte vel : "monikke den næzte zkal være en Håånda?"
---
Damn du mobber!

--
--==>OlIvEr<==--
Honda Hornet 600

Fra : JW

Dato : 01-06-05 07:45

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse
> ...eller er det her bare helt galt???
> [...]

Han har sgu set for meget Pimp my ride på MTV.... Det er sgu synd for den
gix...

Jw gsxr1000

Fra : Bjarnep

Dato : 01-06-05 07:48

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> skrev i en meddelelse
> ...eller er det her bare helt galt???
> http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=4551449338

Udover MC er mindre køn (det kunne have været værre, tænk hvis den var
lysserød), syntes jeg du har misset det væsentlige se billederne af hans
kone, og mens du kigger på det billede, så tænk på det er hende der har
foræret ham MC'en. Hvem vil dog (åbenlyst) finde på at brokke sig over en MC
konen forærer en?.
BjarneP

Fra : Hekto

Dato : 01-06-05 08:41

In article <xrane.2$yt5.1@news.get2net.dk>, aragornDK@gmailTIGERDYR.com
says...
> ...eller er det her bare helt galt???
> [...]
Man kunne jo lave pænere ting med en gammel BMW! F.eks.:

http://www.motorcycle-memories.com/Photos/92700-19.jpg
http://www.motorradveteranen-mvca-victory.at/Museumsseiten/bmw1930.htm

(Har! - Har!)

http://www.5united.net/images/beemer-nl2.jpg

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : StoneCold©

Dato : 01-06-05 15:39

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> wrote in message
> [...]

Total " BAD TASTE " - føj for en skændsel...... de er sq skører de kaner.

Steen
No bike at the moment
http://dfmc.dk/?id=101
DMCN# 137
http://www.streetfighters.danmark.nu = Danske Street Fighters

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 01-06-05 20:08

Aragorn Elessar wrote:
> ....eller er det her bare helt galt???
> [...]

Han må have overset dette fantastiske tilbud

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=4553589638&category=35580

Det er da gejl...

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Jacob Larsen

Dato : 01-06-05 20:58

""J.C.Kløve"" <DunantFjern@X.mail.tele.dk> wrote in message
> Han må have overset dette fantastiske tilbud
>
> http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=4553589638&category=35580
>
> Det er da gejl...

Ved ikke lige om du er ironisk, men de penne kan jeg nu godt lide.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 01-06-05 21:03

Jacob Larsen wrote:
> ""J.C.Kløve"" <DunantFjern@X.mail.tele.dk> wrote in message

> Ved ikke lige om du er ironisk, men de penne kan jeg nu godt lide.
Ironisk - jo!

- du farver da vel ikke mønstret???

At trække dæknavnet op, jo den er jeg med på, men mønsteret....
det er for gejlt for mig trods alt..

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Jacob Larsen

Dato : 01-06-05 21:52

> Ironisk - jo!
>
> - du farver da vel ikke mønstret???

Nej, jeg har såmæn ikke sådan en pen og regner heller ikke med at købe een.
Vil ikke føle mig helt sikker ved at lave det nummer der, men jeg synes det
ser ok ud på nogle af billederne.

Fra : Torben Scheel

Dato : 02-06-05 07:53

Jacob Larsen wrote:

> Ved ikke lige om du er ironisk, men de penne kan jeg nu godt lide.

Så vil du også sætte pris på denne :
http://www.zefal.com/AAA/page.php?nom=nouveaute&ref=460&langue=an

--
vh
Torben

Fra : Torben Scheel

Dato : 02-06-05 08:05

Torben Scheel wrote:

> Så vil du også sætte pris på denne :
> http://www.zefal.com/AAA/page.php?nom=nouveaute&ref=460&langue=an

Ups - denneher passer endnu bedre ind i temaet :
http://www.zefal.com/AAA/page.php?nom=nouveaute&ref=461&langue=an

--
vh
Torben

Fra : Jacob Larsen

Dato : 02-06-05 10:58

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in
message news:429eacb7@news.carlbro.dk

> Så vil du også sætte pris på denne :
> http://www.zefal.com/AAA/page.php?nom=nouveaute&ref=460&langue=an

Ja da... Jeg har også en grøn plastikfrø, der kan sige lyde, men jeg kunne
ikke få plads til den på mit styr.

Fra : Torben Scheel

Dato : 02-06-05 15:28

Jacob Larsen wrote:
> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in
> message news:429eacb7@news.carlbro.dk

> Ja da... Jeg har også en grøn plastikfrø, der kan sige lyde, men jeg kunne
> ikke få plads til den på mit styr.

LOL - den Anders And ringeklokke jeg fik til min CB400 sad på til den
blev solgt. Passede fint på blinklysarmen foran.

--
vh
Torben

Fra : Jacob Larsen

Dato : 02-06-05 14:46

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in
message news:429f1752$1@news.carlbro.dk

> LOL - den Anders And ringeklokke jeg fik til min CB400
> sad på til den blev solgt. Passede fint på blinklysarmen foran.

Der havde jeg ikke lige overvejet at sætte den. Jeg vil lige se om det kan
lade sig gøre.

Fra : Armand

Dato : 02-06-05 20:39
Fra : Jesper G

Dato : 01-06-05 21:01

J.C.Kløve wrote:

> Han må have overset dette fantastiske tilbud
>
> http://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=4553589638&category=35580
>

> Det er da gejl...

Jeg mener at have set sådan nogle dækstifter ved thansen.dk, men kan
ikke lige finde dem på deres side. Tror i at det er sikkert nok at tegne
i rillerne på ens dæk? Her tænker jeg på vejgreb.

Fra : Lars M

Dato : 01-06-05 23:15

Den gixxer har forskellige skivebremser på højre og venstre side af
hjulet...?! Den på venstre side er sådan en wave-fætter, men hvad fanden er
den på højre side???

Fra : Armand

Dato : 02-06-05 00:39

Lars M wrote:
> Den gixxer har forskellige skivebremser på højre og venstre side af
> hjulet...?! Den på venstre side er sådan en wave-fætter, men hvad fanden er
> den på højre side???

Ser ud til blot at være noget pop - Der er ikke caliber på højre side!

--
Armand.

Fra : Torben Scheel

Dato : 02-06-05 08:01

Armand wrote:

> Ser ud til blot at være noget pop - Der er ikke caliber på højre side!

Amerikanere har åbenbart ikke behov for at stoppe. Enkeltsidet bremse på
en GSXR - tsk tsk, som onkel Joakim ville sige.

--
vh
Torben

Fra : Armand

Dato : 02-06-05 20:40

Torben Scheel wrote:

> Amerikanere har åbenbart ikke behov for at stoppe. Enkeltsidet bremse på
> en GSXR - tsk tsk, som onkel Joakim ville sige.

Hvad er en bremse i forhold til lidt forkromet porno!?
=

--
Armand.

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 02-06-05 08:44

> Den gixxer har forskellige skivebremser på højre og venstre side af
> hjulet...?! Den på venstre side er sådan en wave-fætter, men hvad
> fanden er den på højre side???

mON IKKE DET ER SÅDAN EN "SPINNER" Ups caps lock. Så fjern da den knap!
Men en spinner er noget der spinder rundet når du kører, og giver en fed
ekkekt når du stopper ved lyskryds!

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : StoneCold©

Dato : 02-06-05 12:21

> mON IKKE DET ER SÅDAN EN "SPINNER" Ups caps lock. Så fjern da den knap!
> Men en spinner er noget der spinder rundet når du kører, og giver en fed
> ekkekt når du stopper ved lyskryds!

Det er helt sikkert en " Spinner " - fælgene er jo oxo special fremstillet
( laser cut ) og " one of a kinde " - men grimt er det sq....

Fra : ScooterBo

Dato : 02-06-05 15:00

> mON IKKE DET ER SÅDAN EN "SPINNER" Ups caps lock. Så fjern da den knap!
> Men en spinner er noget der spinder rundet når du kører, og giver en fed
> ekkekt når du stopper ved lyskryds!

Hva' er det for en effekt?

ScooterBo

Fra : MKS - 74

Dato : 02-06-05 15:38

On Thu, 2 Jun 2005 13:59:52 +0000 (UTC), kok.b.nielsen@privat.dk
(ScooterBo) wrote:

>Hva' er det for en effekt?

http://home.tiscali.dk/isl21043/spinner.avi
(yderst korttidsholdbart Xvidvideo-link)

--
-Michael
CBR600 info - http://home.tiscali.dk/isl21043/CBR600/

Fra : MKS - 74

Dato : 02-06-05 15:52

http://www.autoenhance.com/spinner.html

Fra : Jes Vestervang

Dato : 02-06-05 19:57

"Jens Jacob Bager Jensen" <bager@nospam.dkfritidmotorcykel.dk> writes:

> mON IKKE DET ER SÅDAN EN "SPINNER" Ups caps lock. Så fjern da den
> knap!

Så lav den om til en ekstra Control-knap, det virker! Især når den
oprindelige er holdt op med at fungere...
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Jes Vestervang

Dato : 03-06-05 08:13

Jacob Bunk Nielsen <spam@bunk.cc> writes:

> Kan man det under det der inferiøre operativsystem Bager bruger?

Hæ! ...men man kan vist få et eller andet 3. parts program, der
gør det.
--
mvh Jes Vestervang @ FZS600 & DT125R

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 02-06-05 20:44

> [...]
> oprindelige er holdt op med at fungere...

Kan man det under det der inferiøre operativsystem Bager bruger?

Bandit 600 N | ......_[]-=*
www.bunk.cc | .....(o)Z_/(o)