Leje af klassisk Mercedes
Fra : Michael Andersen

Dato : 31-05-05 21:21

Hej

Min svigerfar fylder snart 50 år og vi vil gerne give ham en god gave. Han
elsker Mercedes overalt på jorden og vi ville gerne give ham en tur i en
rigtigt klassisk Mercedes.
Jeg har søgt hele nettet igennem, men kan ikke finde nogle som udlejer
klassiske Mercedeser.

Håber at der er nogle herinde som kan hjælpe mig

På forhånd tak

Michael

Fra : Lone

Dato : 01-06-05 01:43

ham her har en gammel mercer
http://www.denmarklimo.com/VIPcarsDK.htm

ellers prøv www.alphalimousine.dk
de har en ny S-klasse i lang model - selvom den måske ikke er klassisk
er det en meget smuk mercedes
http://www.alphalimousine.dk/biler/100.jpg

hilsen Lone

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-05 10:25

"Michael Andersen" <michaelSLET@nakel.dk> wrote in message
> [...]
> klassiske Mercedeser.
>
> Håber at der er nogle herinde som kan hjælpe mig

Prøv at kontakte AVIS biludlejning.
Min kære frue, havde arrangeret en ny porsche 911 til mig i en hel dag som
gave. En gave jeg aldrig glemmer. Det var så godt nok i tyskland at jeg
skulle hente bilen.

--
Tom