Blok HTML mails
Fra : Mads Jensen

Dato : 31-05-05 21:04

Hej NG

Er der en måde i Mozilla mailklienten, der kommer med den normale suite,
hvorpå man kan få lagt HTML mails over i Junk folderen med det samme ?
Kan ikke lige spotte en indbygget måde, så er det mig, der ikke kigger
godt nok efter, eller skal man have noget tredieparts software ?

De spammails, jeg får, kunne nemt sorteres væk ved at blokke HTML.

mvh.
--
Mads Jensen - mail sent to address ends in /dev/null
    s/spam/madsj for emailing me

Research is what I'm doing when I don't know what I'm doing.
-- Wernher von Braun

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 31-05-05 22:08

Den 31-05-05 22.03 skrev Mads Jensen følgende:

> Er der en måde i Mozilla mailklienten, der kommer med den normale suite,
> hvorpå man kan få lagt HTML mails over i Junk folderen med det samme ?

Jeg har ikke prøvet, men kan man ikke oprette et meddelelsesfilter, der
tjekker om mailen indeholder <html> eller lignende?

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis kabaler og bridge.