Suzuki AP50 membran
Fra : Jan Nielsen

Dato : 31-05-05 20:43

Skal der være noget filter i membran. Hvad skal der være i membran når jeg
har skilt den af.( delene )
Jan

Fra : Allan Riise

Dato : 31-05-05 21:11

"Jan Nielsen" <jan-nielsen@sa-net.dk> skrev i en meddelelse
> Skal der være noget filter i membran. Hvad skal der være i membran når
> jeg har skilt den af.( delene )
> Jan

Ingenting.
Udenpå..
Pakning, 2 styk bløde fjederstål (Ventiler), som regel ud i et, og ovenpå 2
stk. hårdere tilholdningsplader (Ventilstopper) også som regel ud i et,
skruet fast med skue(r).

Hvis du så suger i kamrene, evt. et ad gangen, så skal du ikke kunne suge,
de skal lukke helt tæt, og åbningen skal være ca. 0.2mm så vidt jeg husker
(Det er det på Yamaha), men husk at det er de bløde fjederstykker (Ventiler)
vi her taler om.

--
Allan Riise

Fra : Allan Riise

Dato : 31-05-05 21:36

"Jan Nielsen" <jan-nielsen@sa-net.dk> skrev i en meddelelse
> Skal der være noget filter i membran. Hvad skal der være i membran når
> jeg har skilt den af.( delene )
> Jan

Billede kan ses her..

Hvis du bruger dtext.news.tele.dk som nyhedsserver så skal du skifte server
til News.inet.tele.dk da dtext ikke fører binær grupper..

--
Allan Riise

Fra : Allan Riise

Dato : 31-05-05 21:42

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvis du bruger dtext.news.tele.dk som nyhedsserver så skal du skifte
> server til News.inet.tele.dk da dtext ikke fører binær grupper..

Det er i dk.binaer.motor tråden hedder membranhus....

--
Allan Riise