Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nogen der har erfaring med ACfoto.de?
Fra : Søren B

Dato : 31-05-05 20:18

Fra : News

Dato : 31-05-05 20:32

"Søren B" <sorenbargmann@email.dk> skrev i en meddelelse
news:429cb87a$0$67258$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

Jeg købte en flash for nogen tid siden,
upåklagelig service

Fra : zczc

Dato : 31-05-05 20:56

Ja.
Hurtig levering - to dage (med track and trace/UPS).
Skriver engelsk.
Tager (som de fleste tyske butikker) ikke mod forudbetaling via kreditkort.

Kan anbefales. Priserne er også fornuftige.

Fra : Holst

Dato : 31-05-05 22:04

zczc wrote:

> [...]
> Tager (som de fleste tyske butikker) ikke mod forudbetaling via kreditkort.
>
> Kan anbefales. Priserne er også fornuftige.

Ja. Jeg købte mit 350D, og jeg har kun lutter rosende ord til overs for dem.

Jeg kan så tilføje, at der kan betales pr. efterkrav hos UPS. Det
kostede selvfølgelig et par ekstra €, tyve mener jeg, men det var langt
hurtigere for mig end at skulle overføre penge til deres bankkonto først.

Dengang var der vist her i gruppen nogen der nævnte, at UPS nok brugte
en eller anden horribel omregningskurs for at komme frem til et beløb i
danske kroner, som jeg skulle betale. Men det gjorde de ikke. De må have
brugt nøjagtig den kurs, som var at finde på nationalbanken.dk, for de
ramte min beregnede på kronen.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 01-06-05 15:49

"zczc" <Hans@lgø.zc> skrev i en meddelelse
[KLIP]
> Tager (som de fleste tyske butikker) ikke mod forudbetaling via
> kreditkort.
>

> "Søren B" <sorenbargmann@email.dk> skrev i en meddelelse
++++++++++++++++++

Hej.

Hvordan forgår betalingen så?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
Ved svar på E-mail fjern "NOMORESPAM"

Fra : Holst

Dato : 01-06-05 17:21

Jørgen Nielsen wrote:

> Hvordan forgår betalingen så?

Bankoverførsel fra din konto til deres konto. Du skal være opmærksom på
sikkerheden her. Ved normal betaling med kreditkort giver reglerne dig
mulighed for at gå ned i banken og trække betalingen tilbage, såfremt du
ikke modtager nogen vare. Ved en bankoverførsel til udlandet er det nok
noget nær umuligt at få sine penge igen. Det er dog ikke en bekymring,
som du bør have i forbindelse med AC Foto, idet det er et godt firma.
Men ved sådan lidt mere mystiske firmaer, man måske kan finde på
internettet, kan det være værd at huske på.

Du kan også få det tilsendt med UPS pr. efterkrav. Der er vist dog et
maksimalt beløb, men det er i hvert fald over 7000 kr.

Fra : Tommy Fer

Dato : 31-05-05 21:15

>Søren B wrote:

Hej Søren

Jae.. han skrev egentligt ikke noget.. Mon han havde for travlt til at
skrive noget?

mvh Tommy Fer

Fra : Søren B

Dato : 31-05-05 23:00

Emne-linjen sagde næsten det hele...men altså for god ordens skyld så lidt
uddybende. Jeg har været vant til at handle hos Technikdirekt men de har
ikke det objektiv på lager som jeg har bestilt og nu nærmer ferien sig meget
hurtigt så jeg er på udkig efter en anden leverandør.

/Søren

Fra : Holst

Dato : 01-06-05 08:26

Søren B wrote:

> [...]
> ikke det objektiv på lager som jeg har bestilt og nu nærmer ferien sig meget
> hurtigt så jeg er på udkig efter en anden leverandør.

Jeg kan som sagt kun anbefale dem. Jeg skulle også have mit kamera
hurtigt, og de fik sendt det af sted med UPS to timer efter min bestilling.

Fra : Tommy Fer

Dato : 01-06-05 20:23

Søren B wrote:
> [...]
> ikke det objektiv på lager som jeg har bestilt og nu nærmer ferien sig meget
> hurtigt så jeg er på udkig efter en anden leverandør.

Hej søren

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg syntes at man godt kan tage den
anstrengelse at skrive et pænt indlæg, med emne linie og indhold, hej og
mvh når man forventer andre skal hjælpe en. Derudover så hjælper det
gevaldigt på forståelsen hvis man skriver nedenunder det man svarer på.

mvh Tommy Fer

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-06-05 13:12

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 05/30/05)

Fra : Morten Wartou

Dato : 01-06-05 13:30

Fjong.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"Og jeg skal faktisk helst ha' en 8-10 erfarne debattører som modkompatanter
i en on-line dabat, førend jeg føler, at jeg får et nogenlunde kvalificeret

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-06-05 13:34

Morten Wartou wrote:
> Fjong.

Jeg er ikke enig.

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding