Skærme
Fijala 3554
Justering af TFT-skærm ?
Fra : Jakob Munck

Dato : 31-05-05 17:05

Jeg har en ViewSonic TFT-skærm, som jeg er glad for, men jeg har det
problem, at jeg ikke ved om den er justeret rigtigt. Nogle gange, når jeg
ser mine digitale billeder på skærmen, synes jeg at de er alt for mørke og
så laver jeg billederne lysere. Men så er der andre, som ser disse billeder,
og siger at de er alt for lyse.

Det handler altså om at få justeret skærmen, så jeg ved at den viser lys og
mørke rigtigt. Der er selvfølgelig justeringsknapper på skærmen, men hvordan
ved jeg, at jeg har fundet den rigtige indstilling?

v.h.
Jakob

Fra : CopyCat

Dato : 31-05-05 21:38

> ved jeg, at jeg har fundet den rigtige indstilling?

Du kunne hente Nokias Monitortest programmer:

http://www.majorgeeks.com/download960.html

Og indjustere skærmen efter testbilleder..
Jeg ved der findes en anden udgave af programmet ., hvilken der er bedst ved
jeg ikke ..

~~Frank .,