Benzin hækkeklipper i Silvan
Fra : OleJ

Dato : 31-05-05 15:21

Hej NG

Silvan har en Texas benzin hækkeklipper til 1000 kr i deres nye katalog.
Det
lyder fristende! Men er det for billigt for en benzin hækkeklipper? Den
ser
ud til at veje over 6 kg...er det for meget?

Mvh OleJ

--
Indsæt mit fornavn i starten af min mailadr.

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : ThomasB

Dato : 31-05-05 16:17

"OleJ" <.jepsen@bigfoot.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> ser
> ud til at veje over 6 kg...er det for meget?

Jeg har sådan en i den vægtklasse, og den er tung, men ikke så tung at det
er for meget.
Men man kan godt mærke det i armene dagen efter 100 meters klipning af en
meget langhåret hæk.

Mvh Thomas

Fra : Thomas

Dato : 31-05-05 18:32

> [...]
> ser
> ud til at veje over 6 kg...er det for meget?

Hej

Den kører ok, men skal du have en ordentlig skal du ofre noget mere. En
Tanaka med benzinmotor, koster ca 4000, men de er gives rigtig godt ud. Den
er rigtig godt lavet og der er ikke mange vibrationer i den i forhold til
den Taxas du har kigget på. Men det kommer jo også an på hvor mange meter
hæk du har.

Thomas

Fra : Madsen

Dato : 02-06-05 12:52

OleJ wrote:
> [...]
> Den ser
> ud til at veje over 6 kg...er det for meget?

Alternativ
Se på HS 45
http://www.stihl.dk/
Og du er under 5Kg