Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Canon EF 400L f/5,6
Fra : Gerner Majlandt

Dato : 31-05-05 13:00

Hej
Jeg har lidt kig på et Canon EF 400L f/5,6 men det kan ikke købes på bl.a.
TechnikDirekt eller ac-foto, hvad er der galt med det siden de ikke vil
sælge det?

mvh
Gerner Majlandt

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-05 13:41

"Gerner Majlandt" <majlandt@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> TechnikDirekt eller ac-foto, hvad er der galt med det siden de ikke vil

Det har også undret mig, at jeg ikke kunne finde det på deres hjemmesider.
Jeg har købt et eksemplar brugt, og jeg må sige, at det er et utroligt
skarpt objektiv. Og med fin kontrast. Jeg er blevet helt vild med at bruge
det. Det kan du roligt glæde dig til.

Mvh. Claus Petersen

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 31-05-05 16:17

Claus Petersen wrote:

> "Gerner Majlandt" <majlandt@mail.dk> skrev i en meddelelse

Der er ikke noget galt med det det er bare ugået af sortimenet.

Tommy

Fra : Thor

Dato : 31-05-05 16:26

> Der er ikke noget galt med det det er bare ugået af sortimenet.

Jeg købte et over there i bh-photo i starten af året. Jeg mener da ikke det
er udgået.

mvh Thor

Fra : Tommy Jensen

Dato : 31-05-05 17:19

On Tue, 31 May 2005 17:25:34 +0200, "Thor" <thor@thor.thor> wrote:

>Jeg købte et over there i bh-photo i starten af året. Jeg mener da ikke det
>er udgået.

Det er også kun i Tyskland man ikke kan få det.

Prøv at se denne tråd på dpreview.com om lige netop dette:

http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=1029&message=13578569

Jeg mener ikke der kom nogen reel konklusion på hvorfor man ikke kan
købe lige netop dette objektiv i Tyskland.

MVH Tommy Jensen
Erstat YYMMDD med 29. marts. 2005 i email adresse.

Fra : Peter Michael Nielse~

Dato : 31-05-05 17:20

> [...]
> TechnikDirekt eller ac-foto, hvad er der galt med det siden de ikke vil

jeg har tidligere set det hos http://www.digitalrev.com

Jeg er godt tilfreds med mit.

Peter Michael Nielsen

Fra :

Dato : 01-06-05 10:51

> [...]
> TechnikDirekt eller ac-foto, hvad er der galt med det siden de ikke vil

Den findes stadig i få exemplare på Ebay.de
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=4687&item=7519344328&rd=1
Hilsen Henrik