att. Tony
Fra : Torben Scheel

Dato : 31-05-05 09:37

Er Din SQL server gået i dammen?

www.dfmc.dk :

Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80004005'

[DBNETLIB][ConnectionWrite (WrapperWrite()).]General network error.
Check your network documentation.

/inc/db.open.asp, line 3

--
vh
Torben

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 31-05-05 09:39

Torben Scheel <torben_scheel@hotmail.com> writes:

> Er Din SQL server gået i dammen?

En anden gang, så får du nok bedre respons fra Tony, hvis du skriver
direkte til ham. Jeg har sendt ham en SMS, så ser han den nok når han
får tid.

Skulle der være problemer med webinterfacet på <http://news.dfmc.dk/>,
så vil jeg også sætte pris på en mail eller en SMS i stedet for et
indlæg her i gruppen.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Torben Scheel

Dato : 31-05-05 11:05

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> [...]
>
> Skulle der være problemer med webinterfacet på <http://news.dfmc.dk/>,
> så vil jeg også sætte pris på en mail eller en SMS i stedet for et

OK - det vil jeg lade være op til Tony. Det er jo ikke verdens vigtigste
webside her i arbejdstiden, så ingen grund til at forstyrre mere end
højst nødvendigt.

--
vh
Torben

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 31-05-05 10:29

> [...]

> OK - det vil jeg lade være op til Tony. Det er jo ikke verdens vigtigste
> webside her i arbejdstiden, så ingen grund til at forstyrre mere end

At dømme ud fra hvordan trafikken er på webinterfacet i arbejdstiden,
så vil jeg gætte på at det faktisk er en ret vigtig side i
arbejdstiden

.... og mange kommer jo til webinterfacet via Tonys side.

--
Jacob | ........@
Bandit 600 N | ......_[]-=*

Fra : Bjørn S

Dato : 31-05-05 11:10

Jacob Bunk Nielsen wrote:

> At dømme ud fra hvordan trafikken er på webinterfacet i arbejdstiden,
> så vil jeg gætte på at det faktisk er en ret vigtig side i
> arbejdstiden

Jup, det er den som holder hjulene igang
Når jeg kommer hjem foretrækker jeg Mozarellaen.

--
/Bjørn

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 31-05-05 11:09

Torben Scheel wrote:

> [...]
>
> Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80004005'
>
> [DBNETLIB][ConnectionWrite (WrapperWrite()).]General network error.

Jeps - men nu kører den igen :)

Ny (hurtigere) server med mere RAM er på vej :D

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Torben Scheel

Dato : 31-05-05 12:54

Tony Lorentzen wrote:

> Jeps - men nu kører den igen :)
>
> Ny (hurtigere) server med mere RAM er på vej :D

Takker! Det lyder som om jeg skal til at donere - har vist ikke været
for flittig med det

--
vh
Torben

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 31-05-05 12:09

Torben Scheel wrote:

> Takker! Det lyder som om jeg skal til at donere - har vist ikke været
> for flittig med det

Hey - det er 100% frivilligt, men alle former for donationer modtages
med tak og buk

--
Tony
Fazer 1000 o>'o

Fra : Rene Joergensen

Dato : 31-05-05 14:08

Tony Lorentzen <spam@dfmc.dk> wrote:

> Hey - det er 100% frivilligt, men alle former for donationer modtages
> med tak og buk

Det skal du passe på med at sige. Honda-kørerne vil muligvis gerne have
at du bukker :)

--
-René

Fra : OlIvEr

Dato : 31-05-05 20:23

--
> Det skal du passe på med at sige. Honda-kørerne vil muligvis gerne have
> at du bukker :)
-----
Såså!

Oliver.