Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder fra Cuba
Fra : Ole

Dato : 31-05-05 08:10

Endelig lykkedes det mig at få lagt nogle billeder fra en tur til det skønne
Cuba på nettet.

I er velkomne til at tage et kig på adressen
http://www.photos4u.dk/php/index_cuba.php

Med fotohilsen

Ole Bo Jensen
www.photos4u.dk

Fra : AS

Dato : 31-05-05 08:26

Bestemt interessant at se.

Bemærket, at der blev brugt D2X og 2 objektiver, en af dem 24-120 VR.
Hvordan er din mening om denne objektiv? Er den skarp nok til 12Mpix? Eller
har du taget den pga. vægt?

Fra : ;o\)-max-

Dato : 31-05-05 08:58

"Ole"
> [...]
> Cuba på nettet.
>
> I er velkomne til at tage et kig på adressen

Ole Ole Olé - sikke en serie.!!!!!!!
Billeder vi allesammen kan lære noget af.. )-max-

Fra : Hans Kruse

Dato : 31-05-05 14:34

> [...]
skønne
> Cuba på nettet.
>
> I er velkomne til at tage et kig på adressen

Meget flot serie, jeg får helt lyst til at rejse derover!

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 31-05-05 19:20

Ole wrote:

> I er velkomne til at tage et kig på adressen
> http://www.photos4u.dk/php/index_cuba.php

Tak for kigget...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 31-05-05 21:29

Ole wrote:
> Endelig lykkedes det mig at få lagt nogle billeder fra en tur til det skønne
> Cuba på nettet.
>
> I er velkomne til at tage et kig på adressen
> http://www.photos4u.dk/php/index_cuba.php

Sikke nogle fine billeder der ind i mellem. Synes du har dæmpet farverne
lidt i forhold til dine andre billeder?

Hvorfor har du fjernet "tekstdelen" af din hjemmeside? Den var ganske
glimrende synes jeg.

--
Thomas Schreiber
http://schreiber.se

Fra : Morten Wartou

Dato : 31-05-05 22:54

Ole wrote:
> Endelig lykkedes det mig at få lagt nogle billeder fra en tur til det
> skønne Cuba på nettet.
>
> I er velkomne til at tage et kig på adressen
> http://www.photos4u.dk/php/index_cuba.php

Lækker serie. Vidvinkeleffekten ved dominospillerne er voldsomt
ukonventionel og effektiv. Min favorit er billedet med fronten af en bil -
det er et superskud.

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

--
"Kodak har _ALDRIG_ produceret Kodakchrome som 120 rullefilm," - Niels Riis
Ebbesen

Fra : Ole Larsen

Dato : 01-06-05 06:21

Ole wrote:
> [...]
> Cuba på nettet.
>
> I er velkomne til at tage et kig på adressen

Som sædvanligt fra dig, en stribe fremragende billeder.
Desværre, for mig, sidder jeg med en fornemmelse af deja vue.
Der er gennem tiderne vist så styrtende mange fotoserier fra Cuba. Og et
gennemgående træk har været en udnyttelse af de stærke farver i
bybilledet blandet med lidt landskaber som du også bringer det.
Nu kender jeg ikke dine nærmere overvejelser ang. anvendelse af
billederne, men som billedserie-serie betragtet føler jeg mig placeret
mellem to stole (reportage/landskab). Da du sælger af dem, er det
imidlertid sikkert den rigtige måde at gøre det på.
Et enkelt specifikt punkt, der kan være en af dine måder at sikre dig
mod tyveri på:
Spejlende palmer i poolen: Absolut ingen information i skygger og grimme
hvide konturer (halo)om de mørke palmeblade.

Lidt generelt.
Når to så gode fotografer som du og Michael Bothager viser billeder,
giver det ingen mening hvis man ikke går i "petitesser". Det formelle er
jo i orden.
--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (11.maj.2005) design og nye billeder på: