Hvide Stribe ved DVD ved DVD afspilning (f~
Fra : Carsten

Dato : 31-05-05 07:54

Hej igen.

Jeg køre Mac OS 10.04.1 på min iBook og efter en lille research har jeg
fundet ud at hvis man går in i Menuet Video og slå Deinterlace
(what ver that is) fra den blinkende stribe forsvinder.

Hilsen
Carsten

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 31-05-05 12:19

Carsten <nospam@spam.dk> wrote:

> Jeg køre Mac OS 10.04.1 på min iBook og efter en lille research har jeg
> fundet ud at hvis man går in i Menuet Video og slå Deinterlace
> (what ver that is) fra den blinkende stribe forsvinder.

Det vil jeg så også forsøge, men mon ikke det går ud over
billedkvaliteten?

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Carsten

Dato : 31-05-05 13:17

Hej igen,

Jeg kan ikke se en forskel. Jeg har fundet oplysningen på en tysk mac forum
( http://www.mactechnews.de/). Der var flere som har opdaget problemet efter
Tigeren blev løsladt.