Harman Kardon
Fra : Tommy Hjorth

Dato : 31-05-05 07:53

Jeg har købt mig en cube hvor der fulgte et sæt soundstick og subwofer
med, men de er med usb stik, kan man få en adapter så jeg kan bruge dem
på min powermac g5, jeg har rpøvet at google men synes ikke jeg kan
finde noget.

Tommy

Fra : Karl Antz

Dato : 31-05-05 08:23

Tommy Hjorth <tommy@linuxgeek.digicity.dk> wrote:

> [...]
> med, men de er med usb stik, kan man få en adapter så jeg kan bruge dem
> på min powermac g5, jeg har rpøvet at google men synes ikke jeg kan

Har du prøvet at sætte dem i usb-stikket i g5'eren?

Jeg kører soundsticks på en dual g4 uden problemer via usb.
--
Karl Antz
Albaniensgade 4,1th

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 31-05-05 14:27

Karl Antz wrote:

> Har du prøvet at sætte dem i usb-stikket i g5'eren?
>
> Jeg kører soundsticks på en dual g4 uden problemer via usb.

Nææh, men det kunne jeg jo prøve.

Tommy

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 31-05-05 15:01

Tommy Hjorth wrote:

> Nææh, men det kunne jeg jo prøve.

Det har jeg så prøvet nu, men det funker ikke. Hmm jeg må lede videre

Tommy

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 31-05-05 16:03

Tommy Hjorth wrote:

> Det har jeg så prøvet nu, men det funker ikke. Hmm jeg må lede videre

Det gør de så alligevel, takker for input.

Tommy