Andet multimedie
bentjuul 3670
Kender du en god tegner...???
Fra : :-\) Carsten

Dato : 31-05-05 07:55

Hej!

Jeg skal bruge en god tegner / illustrator til nogle børnebøger.

Der er ikke de store penge i det endnu, men jeg er ved at skrive en børnebog
(er lige startet)
håber at få den færdig i år!

Skal bruge en illustrator, som kan tegne nogle bestemte figurer!

Jeg er ved at lave en børnefestival, hvor samme figurer indgår...
Her skal der også tegnes nogle figurer!

(Du skal ikke gøre det for pengenes skyld. Jo, jeg håber der bliver gode
penge i det, men
jeg ved det ikke endnu!)

Lad os starte med et par digurer og se hvordan det udvikler sig!
Jeg håber det bliver kendte figurerer / et kendt varemærke!

........... Synes du, det kunne være sjovt at tegne disse børnefigurer?
- eller kender du nogen, som synes det kunne være sjovt, så send mig en
mail... (send evt. mit indlæg videre, hvis du kender nogen)

--
Mange hilsner fra
Carsten

Fra : Foged.net

Dato : 31-05-05 08:10

Carsten wrote:
> Hej!
>
> Jeg skal bruge en god tegner / illustrator til nogle børnebøger.

Jamen så synes jeg da du skal spørge i dk.opslag.stillinger hvor den
slags hører hjemme

Foged.net

--
http://foged.net

Design is an attitude!

http://netmedia.dk

If you write to me directly, remove [REMOVE] in my e-mail address.

Fra : :-\) Carsten

Dato : 31-05-05 22:55

Undskyld, men jeg tænkte at der nu er mere tale om et samarbejde
(det er ikke en decideret stilling)

Så må man heller ikke spørge efter en sangerinde til et bestemt projekt
musikgruppen ?

Fra : Foged.net

Dato : 01-06-05 11:17

Carsten wrote:
> Undskyld, men jeg tænkte at der nu er mere tale om et samarbejde
> (det er ikke en decideret stilling)

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.edb.grafik

Foged.net

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-06-05 14:46

Foged.net skrev:

>http://foged.net
>
>Design is an attitude!
>

>http://netmedia.dk
>

>If you write to me directly, remove [REMOVE] in my e-mail address.

Når man ønsker at vejlede nogen i brugen af nyhedsgrupper, så bør
man selv overholde netiketten og ikke have en ni-linjers
signatur, når netikketen sige fire.

http://usenet.dk/netikette/signatur.html

Fut: news:dk.admin.netikette, hvor svar herpå bringes.
--
Knud

Fra : Christoffer

Dato : 31-05-05 10:59

> .......... Synes du, det kunne være sjovt at tegne disse børnefigurer?
> - eller kender du nogen, som synes det kunne være sjovt, så send mig en
> mail... (send evt. mit indlæg videre, hvis du kender nogen)
Der er en gengænger i html gruppen, som jeg synes tegner vældig godt..
www.malenehald.dk

Men ellers skal du nok over i opslag.stillinger for at få noget svar.

--
Christoffer