Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billeder af Karup Kirke søges
Fra : Steen F.

Dato : 30-05-05 20:57

Et måske lidt utraditionelt sprøgsmål herinde, men jeg søger et luftfoto af
Karup Kirke, Kirkebakken, 7470 Karup J. (alternativt også andre fotos). Jeg
har Googlet lidt , men kun fundet et enkelt billede fra 1991. Måske er der
nogle af jer herinde fra som bor i nærheden, og tilfældigvis har billeder af
kirken?

På forhånd tak.

MVH Steen

Fra : Thorkild Dalsgaard

Dato : 30-05-05 21:21

"Steen F." skrev
> Karup Kirke, Kirkebakken, 7470 Karup J. (alternativt også andre fotos). Jeg
> har Googlet lidt , men kun fundet et enkelt billede fra 1991.

Fra 'Kirker i Danmark':
http://dis-danmark.dk/kirkeimg/view_stor.asp?KirkeID=485

Karup Kirke - Taget i Oktober 2002
Foto: Palle Lykke Ravn

mvh
Thorkild Dalsgaard

Fra : Steen F.

Dato : 30-05-05 21:43

Thorkild Dalsgaard wrote:
> Fra 'Kirker i Danmark':
> http://dis-danmark.dk/kirkeimg/view_stor.asp?KirkeID=485
> Karup Kirke - Taget i Oktober 2002
> Foto: Palle Lykke Ravn

Hej Thorkild.
Det var hurtigt. Tak for linket.

MVH Steen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 30-05-05 21:23

Steen F. wrote:
> [...]
> andre fotos). Jeg har Googlet lidt , men kun fundet et enkelt billede
> fra 1991. Måske er der nogle af jer herinde fra som bor i nærheden,

Der er bilelder af de fleste af landets kirker her:

http://dis-danmark.dk/kirkeimg/

Men det er ikke et luftfoto.....

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 30-05-05 21:02

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> nogle af jer herinde fra som bor i nærheden, og tilfældigvis har billeder

Hvad skal billederne bruges til?

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Steen F.

Dato : 30-05-05 21:42

Aragorn Elessar wrote:
> Hvad skal billederne bruges til?

Jeg skal op til kirken i juni måned, og ville bare gerne se området omkring
kirken fra luften. Det giver jo det bedste "overblik"
Jeg skal ikke bruge billederne til videredistribution eller print mv.

MVH Steen

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-05 21:56

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> omkring kirken fra luften. Det giver jo det bedste "overblik"
> Jeg skal ikke bruge billederne til videredistribution eller print mv.

Du kan prøve at se på http://www.kortal.dk . Der skal indstalleres et lille
plug-in, men så kan du også bare indtaste en adresse. Så får du et luftfoto
af området. Det dækker hele Danmark.

M.v.h. Claus Petersen

Fra : Steen F.

Dato : 04-06-05 01:22

Claus Petersen wrote:
> Du kan prøve at se på http://www.kortal.dk . Der skal indstalleres et
> lille plug-in, men så kan du også bare indtaste en adresse. Så får du
> et luftfoto af området. Det dækker hele Danmark.

Imponerende! Jeg siger mange tak.

MVH Steen

Fra : Holst

Dato : 30-05-05 22:06

Steen F. wrote:

> Jeg skal op til kirken i juni måned, og ville bare gerne se området omkring
> kirken fra luften. Det giver jo det bedste "overblik"
> Jeg skal ikke bruge billederne til videredistribution eller print mv.

Hvis det er sådan oversigtsbilleder, du gerne vil have, så kan du hos de
fleste ejendomsmæglere se luftsfoto af områderne, hvor husene er til
salg. Det er bare om at finde et hus nær stedet, og så bruge det som
udgangspunkt, og så kan du derfra bevæge dig i den retning, du ønsker.

Jeg forsøgte selv lige på danbolig.dk, men eneste bolig i postnummer
Karup lå i Frederiks. Hvor langt det er fra Karup, ved jeg ikke. Ved man
i hvilken retning Karup ligger i forhold til Frederiks, så kan man
sikkert sagtens bruge denne adresse som udgangspunkt.