Ændring af firmanavn
Fra : Kurt Moskjær Anderse~

Dato : 28-12-00 13:39

Hejsa!

Hvis man ønsker at ændre sit firmanavn, hvor omfattende er det så? Skal man
blot give Told & Skat besked om det eller kræves der mere (udover
selvfølgelig ændring af brevpapir, merchandise m.v.)?

Kurt Moskjær Andersen
http://www.moskjaer-data.dk/

Fra : Peter Grauslund Chri~

Dato : 28-12-00 13:54

"Kurt Moskjær Andersen" <kurt@moskjaer-andersen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> blot give Told & Skat besked om det eller kræves der mere (udover
> selvfølgelig ændring af brevpapir, merchandise m.v.)?

Du skal formentlig give meddelelse til *alle* der har berøring med firmaet -
dvs. alle forretningsforbindelse.

Gør det for at undgå misforståelser. - Det kan måske også give problemer
vedr. hæftelse for tidligere gæld, hvis du ikke giver meddelelse.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Kurt Moskjær Anderse~

Dato : 28-12-00 17:05

"Peter Grauslund Christensen" <peter@FJERNDETTEgrauslund.com> skrev i en
meddelelse news:RJG26.8$Ec4.39@news101.telia.com...

> [...]
>
> Gør det for at undgå misforståelser. - Det kan måske også give problemer
> vedr. hæftelse for tidligere gæld, hvis du ikke giver meddelelse.

Det var selvfølgelig også min tanke. Jeg tænkte blot på de mere officielle
kanaler som f.eks. Erhvervs- og Selskabsstyrelsen samt Told & Skat.

Kurt Moskjær Andersen
http://www.moskjaer-data.dk/

Fra : Peder Porse

Dato : 28-12-00 17:52

"Kurt Moskjær Andersen" wrote:

> [...]
> blot give Told & Skat besked om det eller kræves der mere (udover
> selvfølgelig ændring af brevpapir, merchandise m.v.)?

Driver du firma i eget regi eller et det et selskab?
pp

--
Peder Porse
Boesvej 2, Svejstrup Enge,

Vi skal A med Nyrup.

Fra : Kurt Moskjær Anderse~

Dato : 29-12-00 09:16

"Peder Porse" <boesvej2@post11.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Driver du firma i eget regi eller et det et selskab?

Det drives som et personligt ejet firma.

Kurt Moskjær Andersen
http://www.moskjaer-data.dk/