GM i knæ....og be´r selv de ansatte købe..
Fra : Henrik B.

Dato : 30-05-05 19:26

Det er på grænsen til det latterlige:
http://www.gmfamilyfirst.com/pdf/laneve_may_message.pdf

Hvornår mon de begynder at bygge biler folk vil eje istedet?

Fra : KASO

Dato : 30-05-05 19:55

> Det er på grænsen til det latterlige:
> http://www.gmfamilyfirst.com/pdf/laneve_may_message.pdf
>
> Hvornår mon de begynder at bygge biler folk vil eje istedet?

Hmm - tjah - Saab er jo et GM-produkt - så spørgsmålet er yderst relevant

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 30-05-05 20:34

"KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

> "Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm - tjah - Saab er jo et GM-produkt - så spørgsmålet er yderst relevant

De har bare et problem: De folk ved hvad de køber, og derfor hvad der venter
;).

Fra : TDN

Dato : 30-05-05 21:01

> "KASO" <a@b.dk> skrev i en meddelelse

> De har bare et problem: De folk ved hvad de køber, og derfor hvad der
> venter ;).

He he den var go !, ja der er jo ingen grund til at opsøge problemerne.....

Mvh
Thomaas

Fra : Frederik C

Dato : 30-05-05 22:10

> Det er på grænsen til det latterlige:
> http://www.gmfamilyfirst.com/pdf/laneve_may_message.pdf
>
> Hvornår mon de begynder at bygge biler folk vil eje istedet?

Såsom Saab?

:)

Mvh.

Frederik

Fra : Christian

Dato : 31-05-05 21:18

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in message
> Det er på grænsen til det latterlige:
> http://www.gmfamilyfirst.com/pdf/laneve_may_message.pdf
>
> Hvornår mon de begynder at bygge biler folk vil eje istedet?

> Saab - Fordi livet er for kort til biler med dårlig sikkerhed!

ja de har enddag et tiggertilbud for et af deres mærker..
https://www.gmfamilyfirst.com/pdf/saab_bonus_cash.pdf

Fra : EjS

Dato : 31-05-05 22:47

> ja de har enddag et tiggertilbud for et af deres mærker..
> https://www.gmfamilyfirst.com/pdf/saab_bonus_cash.pdf

Hmmm - det er snart større rabat alt i alt end vi får ved Volvo :)

Ifølge mine to tyske kolleger har man i Tyskland nogle supertilbud hvor de
ansatte i udviklingsafdelingerne kan lease en bil til et meget fordelagtigt
beløb. Efter et år kan aftalen fornys så man får en helt ny bil igen eller
man kan vælge at købe bilen billigt.

MVH EjS