Skærme
Fijala 3554
To skærm, startbar på forkerte skærm
Fra : Ukendt

Dato : 30-05-05 19:14

Jeg har to skærme hvor den primære står til højre (skærm 2 i egenskaber for
skærm) og den sekundære til venstre (skærm 1 i egenskaber for skærm).
Jeg har bølvet lidt med at flytte rundt på primær og sekundær skærm.
Eneste problem er nu at min tastbar/startbjælke i bunden af skærmen sidder
på den venstre skærm, hvor den skulle sidde på den højre.
Jeg synes jeg har prøvet det meste med ombytning af skærme osv.
Er der nogen, der ved hvordan jeg får den over på den rigtige skærm til
højre?

Jesper

Fra : Martin Kirschmeyer

Dato : 30-05-05 22:38

Jesper F wrote:
> Er der nogen, der ved hvordan jeg får den over på den rigtige skærm
> til højre?

Nu er det lidt tid siden jeg sidst rodede med multiskærms setup, men kan du
ikke bare trække den over på den rigtige skærm (forudsat at du har 'låst
startbaren op')...

--
Mvh/Martin K
www.LEMANSarea.dk - Motorløbet Le Mans i koncentreret form!

Fra : Peter T.

Dato : 31-05-05 08:36

"Jesper F" <jf> wrote in

> med ombytning af skærme osv. Er der nogen, der ved hvordan jeg får den
> over på den rigtige skærm til højre?

Hold shift nede og træk baren over på den venstre skærm. Men Windows kan
godt blive lidt konfus over indstillingerne mellem primær og sekundær skærm
(kig forøvrigt også i avancerede indstillinger for dit grafikkort), så den
skal af og til have det banket ind med 7-tommer søm hvad angår placering af
ikoner og startbar.

--
Peter T.

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-05 18:35

> [...]
> skal af og til have det banket ind med 7-tommer søm hvad angår placering

Alle tiders, så virker det. Kendte ikke shift-tricket.
Men ja kan godt se at de skal mingeleres lidt med det før det arter sig.
Tak for hjælpen. Det er så træls at skulle trække vinduer fra den højre
skærm mod højre over på den venstre skærm...

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 05-06-05 19:33

[...]

> [...]
>Tak for hjælpen. Det er så træls at skulle trække vinduer fra den højre
>skærm mod højre over på den venstre skærm...

ja, jeg ved godt, at det ikke er en del af spørgsmålet, men du kan
overveje at bruge UltraMon til at styre dine skærme med.. der er RET
mange optioner med som gør livet lettere..

bruger selv 3 skærme, og det er et fantastisk stykke værktøj..

link: http://www.realtimesoft.com/ultramon/

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : Ukendt

Dato : 07-06-05 00:42

> bruger selv 3 skærme, og det er et fantastisk stykke værktøj..

Ja det der dælme fantastisk. Super godt. Tak for det.