Overnatning i Hambug ??
Fra : bettersexinc

Dato : 30-05-05 17:36

Hej.

Min bror og jeg skal til koncert i Hamburg i juli og kan først komme med
toget dagen efter.
Vi søger det billigste der findes (og nej.. reperbahn er udelukket)
Spøg til side. Er der nogen derude som har et bud på hvor det kan lade sig
gøre at overnatte for mindre end 23 euro pr person ??
Det er nemlig det billigste jeg kan finde på nettet..

JW

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 30-05-05 18:04

"bettersexinc" <you@cant.mail.me> writes:

> Vi søger det billigste der findes (og nej.. reperbahn er udelukket)
> Spøg til side. Er der nogen derude som har et bud på hvor det kan lade sig
> gøre at overnatte for mindre end 23 euro pr person ??

Er I under 28 kan I overnatte for 18,80E, er I over 28 koster det 3E
ekstra.

http://www.jugendherberge.de/html/jugendherbergen/individual_jh.jsp?IDJH=523
http://www.jugendherberge.de/html/jugendherbergen/individual_jh.jsp?IDJH=522

Når I bare skal sove, så er det nu glimrende. Og det er med morgenmad.

Mvh Trine

--
Hyggelig lejlighed med plads til fire personer udlejes i Nordjylland.
Butik med udendørs-keramik, hundekurve, kattehuler, kurve, juleting mm.

Fra : Matthias :o\)

Dato : 30-05-05 21:03

Servus.

Her lidt for ca. 16 Euro