Andet multimedie
farve separation
Fra : Mig selv

Dato : 30-05-05 15:42

Jeg skal lave en farve separation i Illiustrator 10 for silketryk.

Jeg har en laser printer HP 1000 hvordan kan jeg få lavet denne separation,
mangler jeg noget siden jeg ikke kan lave det?
MVH

Gert

Fra : RoJo

Dato : 30-05-05 16:39

On 30/05/05 16:41, in article 429b262d$0$662$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
"Mig selv" <gnj@fjernpost4.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg har en laser printer HP 1000 hvordan kan jeg få lavet denne separation,
> mangler jeg noget siden jeg ikke kan lave det?

File -> print -> Gå ind i Output -> under mode vælger du seperations.

Muligvis bliver du nødt til at lave en postscript-fil, som du kører igennem
destiller og printer pdf'en... Kommer lidt an på din printer.

Mvh RoJo

Fra : Mig selv

Dato : 30-05-05 16:57

Hej Rojo

Hvad så hvis man ikke kan komme ind i mode? den er grå og nedtonet

MVH

Gert

Fra : RoJo

Dato : 30-05-05 22:06

On 30/05/05 17:57, in article 429b37f2$0$724$edfadb0f@dread16.news.tele.dk,
"Mig selv" <gnj@fjernpost4.tele.dk> wrote:

> Hej Rojo
>
> Hvad så hvis man ikke kan komme ind i mode? den er grå og nedtonet
>
> MVH
>
> Gert

Så bliver du nødt til at printe en pdf... Det vælger du der hvor dit
printernavn står... øverst I boksen.

Så laver den en .ps fil, som du skal køre igennem acrobat destiller.

Mvh RoJo