undersøgelse: Passer uheldsrisikoen ? & Hv~
Fra : Jan A Jensen

Dato : 30-05-05 14:46

jeg opdagede lige der var en undersøgelse igang ved:
Danske Motorcyklisters Råd

og da den drejer sig om vores fælles hobby. så vil jeg anbefale at deltage
læs mere på: http://www.dmc-org.dk/

--
Jan @ Jensen.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=871

Fra : Frank zx636r

Dato : 30-05-05 16:32

"Jan A Jensen" <pwr9jj@oncable.dettefjernes.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Danske Motorcyklisters Råd
>
> og da den drejer sig om vores fælles hobby. så vil jeg anbefale at deltage

Er hermed udfyldt, og sendt linket til alle mc´ister jeg kender, ellers en
skide god ide, det bliver spændende at se resultatet af den undersøgelse

Hilsen Frank