Skærme
Fijala 3554
Teil 1726
19" TFT fra TDC-butikken
Fra : Ukendt

Dato : 30-05-05 13:53

Lyder jo som et godt tilbud......

Jeg er ikke prof, men bare alm. bruger. Dvs. se lidt film, spille lidt spil
osv.

http://www.minreklame.dk/image.frame.php?page=12&sid=2546&zoom=2&no_pages=16&url=TDC/uge22_djs9f09asj4&tid=77#start

Medion 19" TFT
kontrast 500:1
respons 12 ms
både DVI og VGA

2299,-

Lyder da som en ok skærm?? Nogen tanker?

Fra : zczc

Dato : 30-05-05 20:58

"Ivan [7100]" <ig(snabela)tunet.danmark> skrev i en meddelelse
> [...]
> både DVI og VGA
>
> 2299,-
>
> Lyder da som en ok skærm?? Nogen tanker?

Ja. Vælg skærmen til venstre på reklamen.

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-05 21:16

> Ja. Vælg skærmen til venstre på reklamen.

Du vil altså vælge samsung.

Vil du prøve at være lidt mere faktuel? Hvad er dine argumenter?

Fra : Kurt Lund

Dato : 31-05-05 08:58

> Du vil altså vælge samsung.
>
> Vil du prøve at være lidt mere faktuel? Hvad er dine argumenter?

Jeg vil sige det samme som zczc,
det kan siges nemt Kvalitet for Samsung og ikke Kvalitet Medion, Jeg mener
at man kun
skal købe Medion i Aldi, for der kan man få det byttet med det samme.
Den vinkel du ser Medion skærmen fra på reklamen der ser du ikke meget på
den i virkeligheden,
Har du pengene til Samsungen så køb den, jeg har set en Medion 19" i gang,
og det er ikke noget jeg vil røre med en ildtang.
Men vil er jo alle forskellige, så se begge skærme igang inden du køber.

Kurt

Fra : Ukendt

Dato : 31-05-05 10:57

> [...]
> og det er ikke noget jeg vil røre med en ildtang.
> Men vil er jo alle forskellige, så se begge skærme igang inden du køber.

Ok......
Syns jo bare det billigt, og med DVI. Men det kan jo hurtigt blive dyrt at
købe billigt!

Jammen så bliver det denne her. Samsung 913B, også med DVI.

http://www.pc-lager.dk/vare-oversigt.php?varenummer=35578&type=hardware

Fra : M.I

Dato : 01-06-05 15:15

"Ivan [7100]" <ig(snabela)tunet.danmark> skrev:

> Jammen så bliver det denne her. Samsung 913B, også med DVI.
>
> http://www.pc-lager.dk/vare-oversigt.php?varenummer=35578&type=hardware

Bestil Medion'en fra TDC over nettet, så har du 14 dage til at se den an.
Er der forresten også 3 års garanti på Medions produkter, når de købes i
TDC?

M.I