Sort snask?
Fra : Sid

Dato : 30-05-05 12:57

En af mine dørlister er ved at falde af, og jeg kan se at den er klisteret
på med noget sort klisterstads, Hvad er det, der er brugt, og hvor kan jeg
købe en lille klat af det?

Mvh Sid

Fra : H.S.

Dato : 30-05-05 14:17

"Sid" <sls@FJERNsol.dk> wrote in message
> En af mine dørlister er ved at falde af, og jeg kan se at den er klisteret
> på med noget sort klisterstads, Hvad er det, der er brugt, og hvor kan jeg
> købe en lille klat af det?

Det kan muligvis være sikaflex - det klæber af "#¤#"¤ til, og ligner
tjære... og så koster en patron omkring 250 kr.

Fra : KNT

Dato : 31-05-05 14:44

Det sorte kunne være gummi, som er opløst af limen. Aner ikke hvilken
limtype, der anvendes, men spørg da på et værksted.

Knud