Automat gearkassens Converter - Hvordan vi~
Fra : Ingelsen

Dato : 30-05-05 11:49

Jeg har tænkt over hvordan en Automatgearkasses Konverter "Kobling" virker?

Jeg mener det må være en slags slyngkobling, men hvordan kan det så være man
aldrig skal skifte "kobling" i den?

Nogen der kan hjælpe med lidt teknisk forklaring?

Hilsen Jan

Fra : Ukendt

Dato : 30-05-05 11:52

> [...]
man
> aldrig skal skifte "kobling" i den?
>
> Nogen der kan hjælpe med lidt teknisk forklaring?

her er jeg godt nok med på en lytter

Mvh
Morten
E30 325iA **til salg**

Fra : Lars Knudsen

Dato : 30-05-05 12:03

Hej,

On Mon, 30 May 2005 12:48:54 +0200, "Ingelsen" <SLET@mig.dk> wrote:

> [...]
>aldrig skal skifte "kobling" i den?
>
>Nogen der kan hjælpe med lidt teknisk forklaring?

Prøv her

http://auto.howstuffworks.com/torque-converter.htm

** Lars

Fra : Ukendt