Speedometer-nål ryster
Fra : Ukendt

Dato : 29-05-05 23:31

Hej NG..

Jeg har lige skiftet speedometer-kabel på min Stalker, og efter det er nålen
begyndt at ryste helt vildt når jeg accelererer. Jeg har prøvet at stramme
skruen nede ved forhjulet og tjekket at kablet var sat ordentligt i, i selve
speedometeret. Men det har ikke hjulpet noget.
Det skal lige sige at nålen selvfølgelig ikke rystede FØR jeg skiftede kabel
;)
Nogen ideer? Det er ikke fordi det er en stor ting, men det er bare lidt
irriterende..

Mvh,
Foss

Fra : Lars K.

Dato : 30-05-05 16:11

"Christian Foss" <fozz_A_privat_DOT_dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kabel ;)
> Nogen ideer? Det er ikke fordi det er en stor ting, men det er bare lidt

Undersøg om kablet sidder lidt i klemme eller bøjer for meget et sted.

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 31-05-05 17:38

> [...]
> kabel ;)
> Nogen ideer? Det er ikke fordi det er en stor ting, men det er bare lidt

Har du købt originalt eller 'Thansen'?