Endnu et enestående tunings-tilbud ;-)
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 29-05-05 20:54

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=18295924&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=10221

Folk VIL åbenbart bare snydes.
Eller hvad mener du om deres "videnskabelige" måde at teste udstyret på:

Citat start:

Vi testede boksen på en strækning hvor Golf ejeren normalt kun kunne komme
op på 120 km/t, kom han med Engine Optimizer helt op på 145 km/t. inden han
måtte træde på bremsen. Det er en effekt der er til at tage og føle på.

Citat slut.

Mere seriøst kan man vel næppe ønske det

--
Mvh Per
www.perbeer.dk - ingen Formel 1 videoer

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 29-05-05 21:07

Per Beer Hansen wrote:
> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=18295924&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=10221

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=18287144

Og endnu flere vidunder midler, fra samme sælger

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 29-05-05 21:49

> [...]
> op på 120 km/t, kom han med Engine Optimizer helt op på 145 km/t. inden
> han måtte træde på bremsen. Det er en effekt der er til at tage og føle

Kan man ikke se, hvem idioten er - eller er sælger helt anonym..?

/Jan W Nielsen

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 29-05-05 22:21

> Kan man ikke se, hvem idioten er - eller er sælger helt anonym..?

Den dag han får Nobel-prisen er han da nød til at "træde op". Det kan ikke
undgås at sån' en genialitet render ind i den ;)).

Fra : Rasmus

Dato : 29-05-05 22:18

"Jan W Nielsen" <intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote in message

> Kan man ikke se, hvem idioten er - eller er sælger helt anonym..?

Anmeld auktionen til QXL, normalt lukker de auktioner med vidunder
produkter....

mvh
Rasmus

Fra : PMH

Dato : 30-05-05 05:59

> Kan man ikke se, hvem idioten er - eller er sælger helt anonym..?
>
> /Jan W Nielsen

Det er da ikke ham der er den største idiot..
Det er sgu' da dem som køber hans fup produkter..

PMH

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 29-05-05 22:29

> [...]
> op på 120 km/t, kom han med Engine Optimizer helt op på 145 km/t. inden
> han måtte træde på bremsen. Det er en effekt der er til at tage og føle

Hvad er problemet?
Den kan bruges på en Sierra!
Jeg tror jeg er nødt til, at have sådan en dims.

NOT!

Fatter ikke, at der åbenbart er nogen, der hopper på den limpind.
Mon den også kan bruges på en karburator bil?
Det forbehold tager de vist ikke

Sådanne plattenslagere skulle (censur!)

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Keld Rasmussen

Dato : 29-05-05 22:40

Uffe Bærentsen wrote:
> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMperbeer.dk> skrev i en meddelelse
>
> Sådanne plattenslagere skulle (censur!)

Det kan også vække undren at han har skiftet navn på QXL, måske var
karakterbogen ikke "salgsfremmende"

--
Keld Rasmussen
som har haft samme QXL navn siden 2002

Fra : krabo

Dato : 30-05-05 17:29

> Det kan også vække undren at han har skiftet navn på QXL, måske var
> karakterbogen ikke "salgsfremmende"
>

> --
> Keld Rasmussen
> som har haft samme QXL navn siden 2002

Når du har været på QXL siden 2002, kan det undre at du ikke ved at når man
skifter navn så bliver karakterbogen IKKE slettet. Den hænger man på.

Fra : Henrik B.

Dato : 30-05-05 19:36

"krabo" <krabo@krabo.hn.org> skrev i en meddelelse

> Når du har været på QXL siden 2002, kan det undre at du ikke ved at når
> man skifter navn så bliver karakterbogen IKKE slettet. Den hænger man på.

Ikke hvis du f.eks. medtager et mellemnavn, eller benytter en anden e-mail
adresse.

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 29-05-05 22:40

Det er da inginting sammenlignet med
http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=17872097
Den sidste idiot er ikke født endnu.

/Hans

Fra : BJ

Dato : 29-05-05 22:42

KLIP

> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=17872097
> Den sidste idiot er ikke født endnu.

De findes over hele verden:

http://www.gas-mileage.net/

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Henrik B.

Dato : 30-05-05 08:11

> Bjørn J.
> ~~wear sunscreen~~

Hva' fa'n......er du lev'n endnu?? )

Fra : BJ

Dato : 30-05-05 08:14

KLIP

> Hva' fa'n......er du lev'n endnu?? )

Jada, i bedste velgående.

Jeg står da med det ene ben ude af døren, da jeg lige smutter til Køln et
par dage for at se på og deltage i ANKA.

Hos dig er alt forhåbentlig vel..?

--
Bjørn J.
~~wear sunscreen~~

Fra : Henrik B.

Dato : 30-05-05 08:31

> Jada, i bedste velgående.

Godt så...

> Jeg står da med det ene ben ude af døren, da jeg lige smutter til Køln et
> par dage for at se på og deltage i ANKA.

Go' tur - kør pænt.

> Hos dig er alt forhåbentlig vel..?

Jeps.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 29-05-05 22:49

Hans Kjaergaard skriver:

> Det er da inginting sammenlignet med
> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=17872097
> Den sidste idiot er ikke født endnu.

Det er ham der ikke vil svare på spørgsmål.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 29-05-05 23:10

> Det er ham der ikke vil svare på spørgsmål.

Kan man ikke bare få sælgeren til at sende den med efterkrav. Så lader man
være med at hente den på posthuset. Så formoder jeg at sælgeren har spildt
tid og lidt penge på den mislykkede handel?

Mvh

Emil

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 30-05-05 06:54

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man ikke bare få sælgeren til at sende den med efterkrav. Så lader man
> være med at hente den på posthuset. Så formoder jeg at sælgeren har spildt
> tid og lidt penge på den mislykkede handel?

Nok ikke den bedste ide.
Hvis du gør det på den måde, så er det dig der snyder sælgeren.
Du har indgået en aftale med sælgeren, som du ikke overholder.
Resultat: DU fremstår nu som den der holder hvad du lover.

Så er det bedre at skrive til QXL.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 19-06-05 16:55

On Mon, 30 May 2005 07:53:46 +0200, "Uffe Bærentsen"
<leitiNOSPAM@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Du har indgået en aftale med sælgeren, som du ikke overholder.
>Resultat: DU fremstår nu som den der holder hvad du lover.

Du har 14 dages returret :P
Flemming Jacobsen

Fra : Mikkel Lund

Dato : 30-05-05 13:33

> [...]
>

> Citat slut.
>
> Mere seriøst kan man vel næppe ønske det

Har da sjældent set en annonce der ikke beskriver hvad man får hvis man
bestiller. Det er lidt som at sælge et skab unden at bruge ordet skab: Det
er plads til utroligt meget tøj og vil helt sikker passe ind i dit
soveværelse, suk.
Gad nok vide hvad man får ind af døren, hvis man betiller sådan én.
Pap eller pastik, hehe.

--
Hilsen Mikkel
------

Fra : Kim Kristensen

Dato : 30-05-05 13:32

> [...]
>

> Citat slut.
>
> Mere seriøst kan man vel næppe ønske det

Ikke nok med det, det er også en bremseforstærker. Før måtte han jo bremse
ved 120 km/t mens han nu kan vente indtil 145 km/t, men den er vist ikke god
mod tosser nå man ser hvor mange der har budt

Med venlig hilsen Kim

Fra : Lars Jensen

Dato : 29-05-05 21:30

Per Beer Hansen wrote:
> http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=18295924&ListingType=0&ListingSort=1&PageNum=1&Catg=10221
>
> Folk VIL åbenbart bare snydes.
> Eller hvad mener du om deres "videnskabelige" måde at teste udstyret på:

Det er vel noget juks med LMM'en (et't ikke sådan den hedder) eller noget?

Lars B