Sladder.
Fra : Sisse K

Dato : 29-05-05 17:42

Efter en fredelig ferie på Bornhol i sidste weekend - ville jeg lige tjekke
lokalnyhederne... så faldt jeg over denne besynderlige hendelse - og tænkte
hvem kan det mon være!!!???!!! Sikkert en hel del OT - men det er da
alligevel lidt sjovt at gætte hvem "tyven" er...

OBS: Postet både i medier.tv og kultur.film!!!!

Hilsen Sisse Roskilde.

Fra : Sisse K

Dato : 29-05-05 17:44

så må jeg nok også hellere huske at indsætte linket
http://www.bornholm.nu/?Id=1615

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-05-05 18:31

Den 29-05-05 18.44 skrev Sisse K følgende:
> så må jeg nok også hellere huske at indsætte linket

Jeg troede, det var det, der var blevet stjålet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Har du fortalt din far og mor om Ludvigs Hjørne?

Fra : Rune Zedeler

Dato : 29-05-05 20:57

Sisse K skrev:
> hvem kan det mon være!!!???!!!

Det var et mægtig godt spørgsmål.
Jeg har kigget lidt rundt på IMDB og jeg synes, at de 38-årige kendte
danske mandlige instruktører glimrer ved deres fravær :-/

-Rune

Fra : Karina

Dato : 29-05-05 23:12

> alligevel lidt sjovt at gætte hvem "tyven" er...

Jeg kan finde frem til én person, som er både instruktør, skuespiller og
38
år... Men om det er ham, ved jeg selvfølgelig ikke. Men han får mit gæt*g*
Peter Reichhardt...

Mvh
Karina

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : BettinaP

Dato : 30-05-05 13:20

"Karina" <khjorth@FJERNoncable.dk> wrote in message

> [...]
> 38
> år... Men om det er ham, ved jeg selvfølgelig ikke. Men han får mit gæt*g*

hehe, ja det er i hvert fald på forsiden af en af formiddagsaviserne i dag,
så mon ikke det var ham

BettinaP

Fra : Karina

Dato : 30-05-05 15:36

> hehe, ja det er i hvert fald på forsiden af en af formiddagsaviserne i
> dag,
> så mon ikke det var ham

Damn, I'm good*G*

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 30-05-05 02:50

"Sisse K" <xxx@Sisse.dk> wrote in message
> [...]
> alligevel lidt sjovt at gætte hvem "tyven" er...
>
> OBS: Postet både i medier.tv og kultur.film!!!!

Tjah - den gode Peter Reichhardt må sgu lære at styre sin brandert!

Venlig hilsen

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 30-05-05 17:07

"Aragorn Elessar" <aragornDK@gmailTIGERDYR.com> wrote in message news:<fkume.380$cJ7.114@news.get2net.dk>...
> [...]
> tjekke
> tænkte

> Tjah - den gode Peter Reichhardt må sgu lære at styre sin brandert!

Var det ikke også ham der i sin tid arvede 110 milioner og på under et
år have brugt det hele på byture og lignende pladder ? Til stor
forargelse for alle medier og resten af familien.
VH
Klavs.