luftskib over danmark
Fra : Jens Nielsen

Dato : 29-05-05 17:21

er der nogen der ved om man kan købe en tur over danmark i et luftskib
(zeppelin)?

mvh
jens

Fra : Andersen \(3650\)

Dato : 29-05-05 21:34

"Jens Nielsen" <jensnielsen@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogen der ved om man kan købe en tur over danmark i et luftskib
> (zeppelin)?

Det kommer an på så meget.
Hvad vil du gi' for en tur? Måske jeg kan hjælpe.

Fra : K. Larsen

Dato : 30-05-05 08:57

Har netop snakket med Zeppelin i tyskland om samme emne.

De forlanger 80000 ? for en 3 dags tur op over Danmark, men så har man også
3 daglige ture af 1 time og i resttiden, kan skibet hænge i luften med
reklamer på !

Kim

Fra : Jens Nielsen

Dato : 30-05-05 15:41

wow - det var da en pris der siger spar to.

jeg havde egentligt tænkt det som en form for alternativ fødselsdagsgave - i
stedet for en ballontur, men med sådan en pris tror jeg at jeg holder fast i
ballonen i stedet .

tak for hjælpen

Fra : K. Larsen

Dato : 01-06-05 08:38

Ved ikke hvorfor men ? er lig Eurotegnet på mit keyboard. Så prisen er
rimelig hampre !

Kim