MC-støvler med bred front og smal hæl ?
Fra : nejtilspam

Dato : 29-05-05 17:40

Hej,
jeg har trekantede fødder med knyster; brede foran og hælen er smal.
Derfor har jeg brug for nogle fodformede MC-støvler som passer til
mine fødder, og i læder så jeg kan udvide dem hvor der er brug for
det.

Jeg har kigget på almindelige MC-støvler, og de ser da flotte ud, men
de er også dårlige for fødderne.

Er der nogen her der har samme problem, og kan anbefale butik eller
støvle, så jeg har en chance for at finde støvler jeg kan bruge?

På forhånd tak,
Thomas

Fra : Plil

Dato : 30-05-05 14:19

En bred fod/høj vrist har gjort at jeg pt. kører i et par Millitærstøvler,
og selvom de sikkeret ikke er lige så gode som et par "rigtige MC støvler"
så er det da helt klart bedre/mere sikkeret end et par tennis sko (og hvis
dare man plejer læderet så kan de sagtens holde vand ude).

PLil