Airport ... Hvilken? (Tak for prisoplysnin~
Fra : Carsten

Dato : 29-05-05 15:56

Hej igen.

Tak for die mange indlæg angående mit spørgsmål angående iMac (DV 400/320MB
fra 1999). Det ser ud til mellem 800 og 2000 Kr. De fleste sagde godt nok
1000Kr. Anyway. Jeg skulle bare have en ide hvad man kan får for så en. Tak
til jer alle.

Nu har jeg en nyt spørgsmål ... Og jeg håber den er ikke så kontroversiel
som den sidste omkring brugte iMacs... ! Jeg tænkt over at anskaffe mig
en trådløs netforbindelse. Jeg har en bredbånds forbindelse og tænkte da
min ny iBook har en Airport Card ville det være smart at udnytte den. Nu
tilbyder Apple to slags - Airport Express til ca. 1000kr og Airportbase
Station til næsten 1600kr. Hvilken er dem skal jeg nu går efter. Jeg har en
"gamle HP 880c printer" man måske også kunne tilslutte. Any ideas...?

Have en god søndag.

Hilsen
Carsten

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 29-05-05 16:56

Carsten <nospam@spam.spam> wrote:

> [...]
> Station til næsten 1600kr. Hvilken er dem skal jeg nu går efter. Jeg har en
> "gamle HP 880c printer" man måske også kunne tilslutte. Any ideas...?

Ja du skal bare koebe en Linksys WTR54G til ca. 600,-

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Steen Larsen

Dato : 29-05-05 17:59

In article <BEBFA4A8.CAE%nospam@spam.spam>, Carsten <nospam@spam.spam>
wrote:

> [...]
> Station til næsten 1600kr. Hvilken er dem skal jeg nu går efter. Jeg har en
> "gamle HP 880c printer" man måske også kunne tilslutte. Any ideas...?

Jeg ville også foreslå en WRT54G men hvis du gerne vil kunne sætte en
USB printer på skal du nok vælge en AP Express. Undersøg lige først om
din printer er understøttet.

Fra : Carsten

Dato : 29-05-05 18:14

Hvordan undersøger man det? Der er som sagt en gamle HP880c printer som jeg
købte i 1999. Der er måske usandsynligt at den virker ...?

Hilsen
Carsten

On 5/29/05 6:59 PM, in article
steen.remove-0C6EBB.18591229052005@news.tele.dk, "Steen Larsen"

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 30-05-05 08:46

Carsten <nospam@spam.spam> wrote:

> Hvordan undersøger man det? Der er som sagt en gamle HP880c printer som jeg
> købte i 1999. Der er måske usandsynligt at den virker ...?

Du quoter forkert. Man skriver under det man svarer paa.

Hvis din printer er 6 aar gammel, saa glem at bruge penge paa den i
forbindelse med et traadloest set up.

Koeb en WRT54G og en ny netvaerksprinter, hvis din gamle hp ikke kan
printe under Tiger.

--
med venlig hilsen
Jesper Haaber Gylling

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 30-05-05 10:56

jesper@gylling.net (Jesper Haaber Gylling) writes:

> Hvis din printer er 6 aar gammel, saa glem at bruge penge paa den i
> forbindelse med et traadloest set up.
>
> Koeb en WRT54G og en ny netvaerksprinter, hvis din gamle hp ikke kan
> printe under Tiger.

Hvis den forbindes med et parallelt PC-kabel så kan man købe en Asus
WL500G som har printerport, og trådløst.

http://bigfoot.com/~thunderbear