Mørkegrøn bil ? ang. vask.
Fra : MuLLe

Dato : 29-05-05 14:48

Hejsa NG.

Jeg har en mørkegrøn bil, som jeg er ved at være træt af at vaske.
Der går ikke én dag, så er den beskidt igen.
Det er støv og lignede der sætter sig, det ser ud som sand.

Kan jeg vaske bilen i noget, så det ikke så let sætter sig?

MvH MuLLe

P.S. Den bliver bare vasket med vand og sæbe.

Fra : Peter Juul

Dato : 30-05-05 18:07

"MuLLe" skrev

> [...]
>
> Kan jeg vaske bilen i noget, så det ikke så let sætter sig?
>
> MvH MuLLe
>
> P.S. Den bliver bare vasket med vand og sæbe.

Hej !

Poler bilen med en god voks, og drop sæben , når du vasker... Rent vand er
nr. 1 - Og allerhelst regnvand, da du så undgår kalkpletter på den mørke
lak.
Og lev med at en mørk bil hurtigere ser beskidt ud

VenHils
Peter
Ex. : mørkeblå Xantia
Nu.: Lysegrøn Megane (Gæt selv hvorfor..... )

Fra : MuLLe

Dato : 31-05-05 22:08

"Peter Juul" wrote
> [...]
> lak.
> Og lev med at en mørk bil hurtigere ser beskidt ud

Mange tak det vil jeg prøve.
også at leve med det *SS*

MvH MuLLe