Links
Fra : Anonym

Dato : 29-05-05 13:33

Fra : RpR

Dato : 29-05-05 17:12

Hold dine skide rekvalme indlæg for dig selv nu, ellers skal jeg sørge for
der kommer en skriftlig klage til din internet udbyder!

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~

Fra : Myt

Dato : 29-05-05 17:27

"RpR" <rpr@mopedgallery.dk> skrev i en meddelelse
> Hold dine skide rekvalme indlæg for dig selv nu, ellers skal jeg sørge for
> der kommer en skriftlig klage til din internet udbyder!

> [...]

Kunne du ikke lige forklare dine noget barske udbrud så andre kan få et
indblik i din vrede ?

Myt

Fra : RpR

Dato : 30-05-05 07:51

> Kunne du ikke lige forklare dine noget barske udbrud så andre kan få et
> indblik i din vrede ?

Jo self'

Posteren har allerede én gang reklameret for hans elcykler under navnet "El"
lidt længere nede.
For det første har de ikke en skid med knallerter at gøre og for det andet
hører reklame ikke hjemme i den her nyhedsgruppe, længere er den ikke. Er
bare skide træt af at se idioter der gang på gang ikke fatter at overholde
selv de mest SIMPLE regler.

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~

Fra : Kaj Kristian Thomsen

Dato : 30-05-05 10:38

RpR wrote:
> Er bare skide træt af at se idioter der gang på gang ikke
> fatter at overholde selv de mest SIMPLE regler.
> [ www.MopedGallery.dk ]

OT:
Så start med at rydde op på nævnte website, det er efterhånden
en plage at være på det ellers dejlige forum
Jo, reglerne står så alle kan se dem, men ingen læser dem åbenbart.
Det er efterhånden mere reglen end undtagelsen, at over halvdelen
af dagens indlæg er oprettet fordi det er for svært at tænke selv.

Et Eks : "Hvor køber jeg dyser henne" HJÆLP ????????????
Det er jo nok ikke i Superbrugsen du skal lede vel ?
prøv da ved scooter/knallert forhandlere.

Undskyld mit sure opstød.
Mvh
Kaj K Thomsen

Fra : RpR

Dato : 30-05-05 14:15

> OT:
> Så start med at rydde op på nævnte website, det er efterhånden
> en plage at være på det ellers dejlige forum

Jamen så synes jeg da DU skal prøve at administrere en side med 20000 -
24000 besøgende hver dag?

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~

Fra : Kaj Kristian Thomsen

Dato : 30-05-05 19:45

RpR wrote:

> Jamen så synes jeg da DU skal prøve at administrere en side med 20000
> - 24000 besøgende hver dag?

Besøgende er EN ting, jeg tvivler ret kraftigt på at de opretter et topic
hver
= 20000 +topics om dagen ?
Sidst jeg var forbi stod der "Der er i alt 6042 tilmeldte brugere" og det
er sjældent der er over 2 sider med nye topics på en dag
Ok jeg ser ikke alt, og der slettes sikkert en del. Jeg røg selv ud for et
års
tid siden, sikkert pga inaktivitet. 10 -15 indlæg på 3 år er ikke meget

Det var nu heller ikke så alvorlig ment, som jeg antydede. Jeg synes bare
det er rystende så lidt basal motorviden, og manglende evne til at tænke
selv, der indimellem kommer for dagen på MG.

Topics jeg lige kan huske :
1 : Hvilken dyse bruger min Mikuni karburator.
2 : Hvordan piller jeg speedo kabel af ?
3 : Hvor køber jeg pakninger til min std sonic ?

1 Skil dog karburatoren af og kig efter
2 Skruer kablet af i begge ender
3 En scooter forhandler vil nok være et godt sted at starte.

Nå jeg skal nok holde kæft nu

Mvh
KKT

Fra : Q

Dato : 30-05-05 12:31

Mon, 30 May 2005 08:51:16 +0200, "RpR" <rpr@mopedgallery.dk> skrev:

> [...]
> bare skide træt af at se idioter der gang på gang ikke fatter at overholde

HAHAHA! hvemsomhelst kan jo kalde sig elcykel.dk!!

Mange elscootere er indregistreret som EU-knallert.

Fra : Allan Riise

Dato : 30-05-05 12:56

"Q" <Sejegkanogsaahedeelcykeldk@elcykel.dk> skrev i en meddelelse

> HAHAHA! hvemsomhelst kan jo kalde sig elcykel.dk!!
>
> Mange elscootere er indregistreret som EU-knallert.

Og linkene er det til El-Scootere, eller til El-Cykler.
Hint: Læs *Cykler*

--
Allan Riise

Fra : Jeppe

Dato : 29-05-05 18:48

Slap dog af - jeg synes det nogle ret gode links

Hilsen Jeppe

Fra : Kludder

Dato : 29-05-05 20:03

> [...]
> Hold dine skide rekvalme indlæg for dig selv nu, ellers skal jeg sørge for
> der kommer en skriftlig klage til din internet udbyder!

Rolig Mulle.. Har du din Menstruation?? Take it easy mulle.. og forklare din
vrede.. på et niveau så vi anre også har lyst til at være her.. Du kan klare
til dem som sidder på bænken oppe i byen og nyder en pils' eller en helt
kasse.. vi andre har sku glæde af de links der!! Så Tag lige og DROP dit PIS
der!!!! FJOLS!!

Fra : RpR

Dato : 30-05-05 07:57

> Rolig Mulle..

Hvis jeg blir mere afslappet så skide jeg i bukserne

> vi andre har sku glæde af de links der!! Så Tag lige og DROP dit PIS
> der!!!! FJOLS!!

Så synes jeg du skal starte en dk.fritid.elcykel og daffe derover

--

- RpR
~=[ www.MopedGallery.dk ]=~

Fra : Chipmand

Dato : 29-05-05 23:07

On Sun, 29 May 2005 12:33:29 GMT, Anonym <Anonym@anonym.dk> wrote:

>Jeg har fundet nogen links omkring kendte cykler:
>
>http://www.wjpowersports.com http://www.wjpowersports.com/ebike.html
>http://www.rad2go.com/sunbird.htm
>http://www.electricmotorbicycles.com/index.html
>http://www.solascooters.com/
>http://www.bestarscooter.com/
>http://www.wjpowersports.com/eb01.html
>http://www.benbao.com
>
>Danmark:
>http://www.elcykler.dk/prvcgi/2hjul.asp samlet liste over solgte i danmark.
>
>Diavelo's Fancycle er i øvrigt prissat for højt.

Jeg beholder nu min 4-taks scooter har ikke behov for at køre på el
scooter.

Mvh
Chipmand
www.listo45.trucksims.dk