Poleringsspørgsmål
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 29-05-05 13:32

Hej,

Jeg polerede min sølvmetallic octavia igår med Sonax Polish & Wax, men får
idag at vide af en kammerat, at en en (sølv)metallic lak skal have et
polermiddel specilelt beregnet til metallic, og at jeg sandsynligvis om 14
dage kan begynde forfra med Polish & Wax pga. af skjolder/pletter- er det
rigtigt?
Den er poleret i hånden, og poleret op med maskine.

mvh

Carsten Pedersen

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 29-05-05 14:33

Carsten Pedersen skrev:

> [...]
> have et polermiddel specilelt beregnet til metallic, og at jeg
> sandsynligvis om 14 dage kan begynde forfra med Polish & Wax pga. af

Kunne du ikke bede din kammerat om, at fortælle hvilket Sonax produkt du så
skal anvende?

Jeg kan ikke se, at du har gjort noget forkert overhovedet.

--
Mvh. Søren C. Fischer
http://soren.fischer.as

Fra : Mogens

Dato : 29-05-05 16:42

On Sun, 29 May 2005 15:32:36 +0200, "Søren C. Fischer"
<soren@fischer.as.invalid> wrote:

>Kunne du ikke bede din kammerat om, at fortælle hvilket Sonax produkt du så
>skal anvende?
>Jeg kan ikke se, at du har gjort noget forkert overhovedet.

Næh, jeg bruger/har brugt den samme Sonax til mine biler gennem tiden
(metallak) - uden problemer. www.sonax.dk

Fra : FJ

Dato : 29-05-05 21:45

"Carsten Pedersen" <carstennp@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rigtigt?
> Den er poleret i hånden, og poleret op med maskine.

Rent sludder.

Mvh:
FJ (bruger af Sonax til 34 firmabiler i alle farver)