årsregnskab
Fra : per

Dato : 23-12-00 14:25

   Hvornår skal der senest laves årsregnskab?

--
Per

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 23-12-00 14:38

"per" skrev:

> Hvornår skal der senest laves årsregnskab?

Hvis du er selvstændig erhvervsdrivende, skal du sammen med din udvidet
selvangivelse sende årsregnskab og kapitalforklaring til din lokale
skattemyndighed senest 6 måneder efter årets udgang.

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes
--
Oh my god, who killed Kenny??
No one, he died of boredom in Birkerød

Fra : per

Dato : 23-12-00 16:16

On Sat, 23 Dec 2000 14:37:38 +0100, "Kenn Gerdes" <kenn@kenngerdes.dk>
wrote:

>Hvis du er selvstændig erhvervsdrivende, skal du sammen med din udvidet

tak

--
Per

Fra : Erik G Christensen

Dato : 27-12-00 16:37

Kenn Gerdes wrote:

> Hvis du er selvstændig erhvervsdrivende, skal du sammen med din udvidet
> selvangivelse sende årsregnskab og kapitalforklaring til din lokale
> skattemyndighed senest 6 måneder efter årets udgang.

Selskaber, ja,
Personlig erhvervsdrivende senest 1.7 året efter afslutning af dit
indkomstår (der kan være forskudt ex 1.10 - 30.9).
Og det er ikke udvidet selvangivelse ved selskaber, men blå selvangivelse.

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 27-12-00 17:10

"Erik G Christensen" skrev:

> [...]
> indkomstår (der kan være forskudt ex 1.10 - 30.9).
> Og det er ikke udvidet selvangivelse ved selskaber, men blå selvangivelse.

Hej Erik

Er der noget vi er uenige om? - umiddelbart skriver du det samme som jeg.
Jeg udtrykte mig blot ved "årets udgang", ikke at forveksle med
"indkomstårets udgang".

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes

Fra : Erik G Christensen

Dato : 27-12-00 18:07

Kenn Gerdes wrote:

> Er der noget vi er uenige om? - umiddelbart skriver du det samme som jeg.
> Jeg udtrykte mig blot ved "årets udgang", ikke at forveksle med
> "indkomstårets udgang".

Næ, selskaber skal indsende senest 6 mdr efter "indkomstårets" slutning.
For mig at se, blandede du selskaber og personlig sammen.
Men det kan være, det er svært at se

Fra : Kenn Gerdes

Dato : 27-12-00 19:07

"Erik G Christensen" skrev:

> Næ, selskaber skal indsende senest 6 mdr efter "indkomstårets" slutning.

Nemlig

> For mig at se, blandede du selskaber og personlig sammen.

Det kan jeg ikke se jeg gør. Er det fordi jeg skriver "senest 6 måneder
efter årets udgang" i stedet for "senest 1.7 året efter afslutning af dit
indkomstår" du mener jeg blander tingene sammen?

> Men det kan være, det er svært at se

Ja meget svært :)

Med venlig hilsen
Kenn Gerdes

Fra : Peder Porse

Dato : 26-12-00 16:03

per wrote:

> Hvornår skal der senest laves årsregnskab?
>
> --
> Per

Er det for et selskab eller en privatperson?
pp

--
Peder Porse
Boesvej 2, Svejstrup Enge,