køkkenafløb - hvad må jeg selv?
Fra : Michael Laursen

Dato : 29-05-05 12:07

Hejsa NG

Jeg har et køkkenafløb, hvor jeg gerne vil ændre rørføringen. Må jeg selv
føre afløbsrørene til faldstammen og tilslutte køkkenafløbet på denne?

Mvh. Michael Laursen (michael_laursen(at)tele2adsl.dk)
--
Hvorfor vente til i morgen med at bruge de penge,
som man ikke ved om man får mulighed for at bruge.

Fra : mcloud

Dato : 29-05-05 13:45

Det må du gerne ,hvis du holder dimensionerne og husker vandlåsen.Men du

ikke tilføje flere afløb.
mvh mcloud blikkenslager

Fra : Michael Laursen

Dato : 29-05-05 20:56

"mcloud" <kim@lechef.dk> skrev i en meddelelse
> Det må du gerne ,hvis du holder dimensionerne og husker vandlåsen.Men du
> må
> ikke tilføje flere afløb.

Jeg undskylder for min dumhed, men når du nu skriver, at jeg ikke må tilføje
flere afløb, så er det til faldstammen du mener, ikke?

Mvh. Michael Laursen

Fra : mcloud

Dato : 29-05-05 22:46

Hej Igen !!
Ja,til faldstammen.Den er jo dimensioneret fra start og husk at afløb fra
vaskemaskine/opvaskemaskine skal sidde på den rigtige side af vandlåsen .
mvh mcloud

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-05-05 09:18

"mcloud" <kim@lechef.dk> wrote in message
> Hej Igen !!
> Ja,til faldstammen.Den er jo dimensioneret fra start og husk at afløb fra
> vaskemaskine/opvaskemaskine skal sidde på den rigtige side af vandlåsen .

Som vel er før vandlåsen ikke ?

--
mvh / regards

Christian