Jeep Grand Cherokee hvad må den trække
Fra : Grønne

Dato : 29-05-05 08:49

Som jeg har været inde på før ligge jeg og arbejder lidt på købet af en Jeep
Grand Cherokee TD fra `95, i den forbindelse har der meldt sig et lille
problem. Ifølge registreringsattesten må den kun trække 2200kg og det er
lige i underkanten !

Men kan det passe det er det maksimale den må trække, eller er den vejet ned
? Den står også kun til en total på 2400kg, det er da ikke meget for så stor
en bil ?

Er der noget sted på nette jeg kan finde informationer om hvad en sådan må
trække ?

/Grønne

Fra : Rasmus

Dato : 29-05-05 09:29

"Grønne" <anders@and.dk> wrote in message
> [...]
> en bil ?
>
> Er der noget sted på nette jeg kan finde informationer om hvad en sådan må

Ja, her http://www.biltorvet.dk/bilguiden/bilguide_init.asp
.....desværre er den eneste Jeep diesel der er at finde Jeep Cherokee med 2,0
motor, som må trække 2000kg

Jeg ved ikke om du kan finde det på www.daf.dk

mvh
Rasmus

Fra : Henrik B.

Dato : 29-05-05 11:09

"Grønne" <anders@and.dk> skrev i en meddelelse

> Er der noget sted på nette jeg kan finde informationer om hvad en sådan må
> trække ?

Jeg kan se min maksimale trækvægt på typepladen i motorrummet, ved at trække
de to tal fra hinanden.

Fra : GiWeo

Dato : 29-05-05 18:33

Hejsa

>Er der noget sted på nette jeg kan finde informationer om hvad en sådan må
>trække ?

Kommer an på motorstørrelsen

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssidenREMOVE.dk

Fra : Henrik B.

Dato : 29-05-05 19:19

"GiWeo" <giweoFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> Kommer an på motorstørrelsen

Der findes vel kun én størrelse dieselmotor.

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 29-05-05 19:53

"Grønne" <anders@and.dk> skrev i en meddelelse

> Er der noget sted på nette jeg kan finde informationer om hvad en sådan må
> trække ?

Hvis du f.eks. har bilens stelnummer eller registreringsnummer,
bilmærke/modelbetebnelse kan du forsøge på denne site
http://www.fstyr.dk/sw22275.asp

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg