Fedt forbrænding.
Fra : Henrik

Dato : 29-05-05 07:38

Hvilke Piller kan i anbefale til fedforbrænding. Har engang prøvet TermaPro
og de virker. Men der må da være andre der er lige så gode.

svar i gruppen.

mvh Henrik.

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 29-05-05 09:35

> Hvilke Piller kan i anbefale til fedforbrænding. Har engang prøvet
TermaPro
> og de virker. Men der må da være andre der er lige så gode.

Du taber dig ikke af at bruge piller... men mindre du er villig til at gå

langt som til at bruge Clen, T3, T4, DNP osv, hvilket de færreste er pga
hårde bivirkning (og den fact at det er ulovligt i DK)

Få lavet en fornuftigt diæt med et kontrolleret kcalunderskud og dyrk en
masse cadio... så skal du nok tabe dig!

Fra : Cat

Dato : 29-05-05 10:20

Henrik skrev:
> Hvilke Piller kan i anbefale til fedforbrænding. Har engang prøvet TermaPro
> og de virker. Men der må da være andre der er lige så gode.
>
> svar i gruppen.
>

> mvh Henrik.

Måske cementpiller - hvis de bestiges ved hjælp af bjergbestigningsudtyr???

Tine

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 29-05-05 16:44

"Henrik" <røv@tiscali.dk> wrote in

> Hvilke Piller kan i anbefale til fedforbrænding. Har engang prøvet
> TermaPro og de virker. Men der må da være andre der er lige så gode.

Therma Power (http://www.gymgrossisten.dk/prodview.php?id=174) virker
ganske glimrende, men som Lars skriver, så er den bedste løsning at tage
sig sammen og få styr på kost og få bevæget kroppen en masse.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

- ferielejlighed udlejes i København K,
til sommer <www.peblinge.dk>
Ledige uger: 25, 26 og 30!

Fra : Tina

Dato : 30-05-05 07:25

"Simon Haugaard Pedersen" <spam@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ganske glimrende, men som Lars skriver, så er den bedste løsning at tage
> sig sammen og få styr på kost og få bevæget kroppen en masse.

Husk disse piller er ulovlige i DK

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 30-05-05 10:01

"Tina" <tije@tije.dk> wrote in news:429ab140$0$309
$edfadb0f@dread11.news.tele.dk:

> Husk disse piller er ulovlige i DK

Og hvad så? Hvis man selv er klar over bivirkningerne og kender lidt til
hvordan kroppen fungerer, så kan man selv tage en beslutning om hvorvidt
man ønsker at benytte sig af dem og den vil ikke gå ud over andre.

Fra : Jan Bøgh

Dato : 30-05-05 11:56

Simon Haugaard Pedersen wrote:

> [...]
> til hvordan kroppen fungerer, så kan man selv tage en beslutning om
> hvorvidt man ønsker at benytte sig af dem og den vil ikke gå ud over

Mon ikke samme logik benyttes af alle de tumper med oppumpede kroppe og
steroidmuskler, der fylder sig med spændende stoffer på landets helsecentre.
Og hvordan sikrer man at stofferne kun tilbydes og bruges af højt bevidste
personer og ikke svage karakterer, der bare søger genvej?

Jeg har tidligere talt med personer på vej ind i narkomani, der har hævdet
det samme. Et år efter var de ude i bjerge af berigelseskriminalitet. Det
gik i høj grad ud over andre.

vh
Jan

--
Fotoamatør af Guds nåde.
http://jan.boegh.net/foto.htm

Fra : Tina

Dato : 30-05-05 11:59

> [...]
> hvordan kroppen fungerer, så kan man selv tage en beslutning om hvorvidt
> man ønsker at benytte sig af dem og den vil ikke gå ud over andre.

Jada selvfølgelig. Jeg mener også det er folks eget valg, jeg syntes bare
folk skal vide det inden de køber dem i tilfælde af at de bliver snuppet i
posten.

MVH Tina

WWW.tije.dk/hunde 2 hanner tilbage

Fra : Tina

Dato : 30-05-05 12:49

"Tina" <tije@tije.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> folk skal vide det inden de køber dem i tilfælde af at de bliver snuppet i

Hov måske det også er væsentlig at fortælle folk at Therma power er det
samme som letigen bare meget stærkere. Letigen blev taget af det danske
marked pga dødsfald.

http://www.netdoktor.dk/brevkasser/arkiv/200807.htm
http://www.fbr.dk/store/letigen/

Sådan bare folk ved hvad det er de bestiller.
Og ja jeg mener stadig det er ens eget valg, hvad man vælger at komme i sin
krop, men jeg syntes at man skal kende risikoen hvilket sælger ikke oplyser
noget om så vidt jeg ved.

Tina

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 30-05-05 13:07

"Tina" <tije@tije.dk> wrote in

> Hov måske det også er væsentlig at fortælle folk at Therma power er
> det samme som letigen bare meget stærkere. Letigen blev taget af det
> danske marked pga dødsfald.

Så vidt jeg husker er ingen af de 10 dødsfald påvist som værende
forårsaget af Letigen-behandling. Hvis Letigen har haft en medvirkende
faktor, så er det en meget meget lav procentdel af de titusindvis af
overvægtige og dermed med næsten med sikkerhed - helbredsmæssigt
svagelige personer der har brugt præparatet. Skulle man til at
sammenligne med hvad mange mennesker indtager af fødevarer uegnet til
menneskelig ernæring, ja så er en efedrin/koffein-blanding i så lav en
mængde ganske harmløs - for ikke at sammenligne med alkoholdindtag i
mængder som størstedelen af danskerne fra tid til anden forlyster sig
med.
Alt her i livet har en risiko, efedrin/koffein er en af dem, men den er
så lav at hvis man ønsker at minimere de største trusler mod ens egen liv
og helbred, så var der nok andre steder at se på først.

Men Tina, du har ret i at det er vigtigt at folk er så informerede som
muligt når de handler ting ind der er beregnet til at komme i munden :)

> [...]
> Og ja jeg mener stadig det er ens eget valg, hvad man vælger at komme
> i sin krop, men jeg syntes at man skal kende risikoen hvilket sælger

Det er ikke for meget forlangt at forvente at folk undersøger hvad det er
for et præparat inden de køber/tager det.

Men generelt er vi jo enige.

Fra : Cat

Dato : 30-05-05 20:50

Tina skrev:
> [...]
> folk skal vide det inden de køber dem i tilfælde af at de bliver snuppet i

Og de bør selvfølgelig heller ikke henvende sig til det skattebetalte
sundhedssystem for at få hjælp, hvis det alligevel går galt. Den må de
klare selv.

Det er bl.a. derfor, der er regler, for at nogle få ikke skal belaste
systemet for meget efter at have opført sig utilladeligt dumt.

Tine

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 31-05-05 11:23

> [...]
>
> Det er bl.a. derfor, der er regler, for at nogle få ikke skal belaste
> systemet for meget efter at have opført sig utilladeligt dumt.

Hvad er det da for noget forbandet ævl. Skal vi så også lade narkomanerne
ligge på gaden og dø? Og alkoholikerne? De ved jo også godt det de gør
ikke
er godt for deres krop. Sådan fungerer det danske samfund altså ikke.
Meget
egoistisk holdning du har der...

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 02-06-05 18:00

"Lars Bjerregaard" <larsb@softhome.net> wrote in message
> Meget
> egoistisk holdning du har der...

Jeg ved såmænd ikke om den er egoistisk, den er i hvert fald ikke super
sympatisk - men på den anden side er det temmelig egoistisk at tage noget,
som enhver idiot ved er skadeligt for bagefter at komme og forvente hjælp i
det offentlige sundhedssystem.

- Mikkel

--
Mikkel Gybel Jensen, stud. med.
http://home.tiscali.dk/~mgj

Fra : Cat

Dato : 02-06-05 21:24

Mikkel Gybel Jensen skrev:

> [...]
> som enhver idiot ved er skadeligt for bagefter at komme og forvente hjælp i

Det var ligesom der, jeg gerne ville hen. At gøre noget, man har fået at
vide er dumt, farligt eller forbudt, og så forvente at blive reddet
bagefter, er efter min ikke så ydmyge mening infantilt.

Det kan jeg acceptere fra min 7-årige og endda af og til fra min
12-årige, men ikke fra voksne mennesker, der burde vide bedre.

Tine

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 02-06-05 23:40

> [...]
>
> Det kan jeg acceptere fra min 7-årige og endda af og til fra min
> 12-årige, men ikke fra voksne mennesker, der burde vide bedre.

Ikke desto mindre er der voksne mennesker der gør ting ved deres krop de ved
ikke er sunde. Mange faktisk... hvad med rygning... alle ved at rygning er
usundt og at man kan få lungekræft, rygerlunger og mange andre
ubehageligheder man kan dø af... skal man som ryger heller ikke forvente at
blive reddet bagefter af det danske sundhedsvæsen? Din mening er for mig at
se stadig ganske ensporet, egoistisk og ikke forenelig med hvordan det
danske velfærdssystem fungerer...

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 03-06-05 12:58

> [...]
> at
> blive reddet bagefter af det danske sundhedsvæsen?

Det er korrekt - de er også superegoistiske og -tumpede, men det ændrer vel
ikke på, at det er dumt at æde Thermapower-lort, så man bliver syg og skal
behandles for samfundets regning, når man nu ved, at det er farligt.

"Fordi andre gør noget dumt, er det ikke OK selv at té sig åndsvagt" (som
min mor altid sagde...)

Det ska ikke dermed være sagt, at de ikke skal behandles - slet ikke, men
det er sgu da for dumt og egoistisk ikke at tænke længere end som så...

- Mikkel

Fra : Lisbeth

Dato : 03-06-05 07:22

"Lars Bjerregaard" <larsb@softhome.net> skrev i en meddelelse

> Din mening er for mig at se stadig ganske ensporet, egoistisk og ikke
> forenelig
> med hvordan det danske velfærdssystem fungerer...

Du har ikke helt ret i, det ikke er foreneligt med det danske
velfærdssystem, for der er faktisk masser af områder, hvor folk, der
udsætter sig selv for en sundhedsmæssig risiko IKKE får den hjælp som andre
får i det danske velfærdssystem.

I nogle tilfælde bliver folk ligefrem "straffet" for adfærd, der har skadet
eller kan skade deres helbred. Det gælder både i sundhedsvæsenet hvad angår
behandling og hjælp samt på områder som pension og forsikring.

Eksempelvis er der masser af overvægtige kvinder, der ikke får hjælp til
kunstig befrugtning før de har været på slankekur for at tabe de overflødige
kilo.

Overvægtige kan også blive afvist som adoptivforældre.

Etc.

Mvh. Lisbeth

Fra : Cat

Dato : 03-06-05 18:43

Lars Bjerregaard skrev:

> [...]
> se stadig ganske ensporet, egoistisk og ikke forenelig med hvordan det

I al fald ikke hvis man bliver ved med at ryge. Faktisk har jeg oplevet
en læge, der sendte min mor hjem igen med en bronkitis. Hun fik
beskeden, at lægen ikke ville gøre noget ved hende, før hun var holdt op
med at ryge - det var spild af lægens tid og samfundets penge.

Den sved.
Min mor holdt op med at ryge, men skaden var sket - hun har i dag KOL.
Men det ville være værre, hvis ikke hun havde fået sat stolen for døren
for snart 20 år siden.

Hun begyndte at ryge på et tidspunkt, hvor man ikke var klar over
risikoen. Folk på 50 burde vide bedre.

Tine

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-06-05 10:47

Cat wrote:

> Det var ligesom der, jeg gerne ville hen. At gøre noget, man har fået at
> vide er dumt, farligt eller forbudt, og så forvente at blive reddet
> bagefter, er efter min ikke så ydmyge mening infantilt.

Skal vi så heller ikke behandles hvis vi er kommet til skade som følge af at
køre i bil, krydse en gade hvor der ikke er fodgængerovergang, spise smør på
brøddet, drikke os fulde, stå på ski, have en rottweiler, gå til boksning
eller nogen anden form for aktivitet der kan medfølge personlig skade?

At have lægehjælp når vi kommer til skade er en del af et velfærdssamfund og
ikke betinget af vores opførsel.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Cat

Dato : 04-06-05 12:26

Lars Hoffmann skrev:

> Skal vi så heller ikke behandles hvis vi er kommet til skade som følge
> af at køre i bil,

Jo, hvis det er sket med fornuft.

krydse en gade hvor der ikke er fodgængerovergang,

Jo, hvis der ikke findes en. Hvis der derimod er en, men man vælger ikke
at bruge den, så nej.

> spise smør på brøddet,

Hvis det betyder, at vi bliver så fede, at vi er til fare for os selv,
så nej.

drikke os fulde,'

Nej

stå på ski,

Hvis dumdristigt - så nej

have en rottweiler,

Nej

> gå til boksning eller nogen anden form for aktivitet der kan medfølge
> personlig skade?

Det er slet ikke ligegyldigt, hvad der er for aktivitet. Hvis jeg med en
vis sandsynlighed kan forudse, at det går galt, så er jeg selv ude om det.

> At have lægehjælp når vi kommer til skade er en del af et
> velfærdssamfund og ikke betinget af vores opførsel.

Det er sandt - hvis der er råd til det hele. Hvis der ikke er, så synes
jeg, at de med ikke-risikobetonet adfærd kommer først. Genetisk set er
det også smartest - de giver ikke tåbelige gener videre.

Tine

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 04-06-05 13:28

Cat wrote:

> Det er sandt - hvis der er råd til det hele. Hvis der ikke er, så synes
> jeg, at de med ikke-risikobetonet adfærd kommer først. Genetisk set er
> det også smartest - de giver ikke tåbelige gener videre.

Men nu snakker vi ikke om at avle heste, men om at behandle mennesker, jeg må
nu sige at jeg er glad for at du ikke er minister.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-06-05 15:22

Cat skrev den 04-06-2005 13:26:

> [...]
> vis sandsynlighed kan forudse, at det går galt, så er jeg selv ude om det.

Det er så farligt at leve, at man kan dø af det.

Derudover, så er der altså farer ved alle aktiviteter.

Fx sport. Man dyrker sport for ikke at ligge samfundet til last med
evt. overvægtsrelaterede skader/sygdomme. Men under sin sportslige
aktivitet, så kommer man til skade. Man har jo bevidst valgt at dyrke
sport og man er klar over risikoen ved sportsskader.

Skal eller skal man ikke have hjælp?
Man har jo med en vis sandsynlighed vidst, at det er risiko for at det
går galt. Er man selv ude om det?

> Det er sandt - hvis der er råd til det hele. Hvis der ikke er, så synes
> jeg, at de med ikke-risikobetonet adfærd kommer først. Genetisk set er
> det også smartest - de giver ikke tåbelige gener videre.

Ta' lige og tænk over den her:

Spørgsmål 1:
Hvis du kendte en gravid kvinde, der havde otte børn i forvejen, hvoraf
to var døve, to var blinde, og et var mentalt retarderet, og hun selv
havde syfilis, ville du så anbefale, at hun fik en abort? Læs først
næste spørgsmål, før du ser svaret på dette ...

Spørgsmål 2:
Der skal vælges en ny verdensleder, og det er din stemme, der afgør valget.
Her er kendsgerningerne om de tre førende kandidater til posten.
Kandidat A - Han samarbejder med politikere, der ikke har rent mel i
posen, og rådfører sig med astrologer. Han har to elskerinder, er
kæderyger og drikker 8-10 Martini'er om dagen.
Kandidat B - Han er blevet smidt ud af sit embede to gange, var en
dårlig elev i skolen pga.
ordblindhed; han står ikke op før ved middagstid, røg opium på
universitetet og drikker en kvart liter whisky hver aften.
Kandidat C - Han er en højt dekoreret krigshelt. Han er vegetarianer,
ryger ikke, drikker kun en øl engang imellem og har aldrig været sin
kone utro.

Hvilken af de tre kandidater ville du vælge?
Beslut dig først - du må IKKE snydekigge! - og scroll så ned, og se det
rigtige svar.

Kandidat A er Franklin D. Roosevelt.
Kandidat B er Winston Churchill.
Kandidat C er Adolph Hitler.

Og - forresten - hvis du svarede JA på det første spørgsmål om abort, så
har du lige slået Beethoven ihjel. Ret interessant, ikke? Det er bedst
at tænke sig om, før man dømmer nogen. Vær aldrig bange for at prøve
noget nyt.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 04-06-05 16:08

> Det er sandt - hvis der er råd til det hele. Hvis der ikke er, så synes
> jeg, at de med ikke-risikobetonet adfærd kommer først. Genetisk set er
> det også smartest - de giver ikke tåbelige gener videre.

Tåbelige gener videre... jamen lad os da lave et samfund der kun bygger på
de bedste gener. Det er der vidst en mand der forsøgte engang... hvordan
var
det nu lige det gik?

Tine - du skræmmer mig virkelig... dine holdninger er så langt ude. Godt
det
ikke er sådan nogle som dig der bestemmer i vores samfund!

Fra : Frandsen

Dato : 01-06-05 08:30

> [...]
> hvordan kroppen fungerer, så kan man selv tage en beslutning om hvorvidt
> man ønsker at benytte sig af dem og den vil ikke gå ud over andre.

Nåh, jamen så kan man jo lige så godt tage metamfetamin evt. suppleret med
efedrin.

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 01-06-05 10:33

"Frandsen" <DetKanDuGlemme@invalid.kd> wrote in

> Nåh, jamen så kan man jo lige så godt tage metamfetamin evt. suppleret
> med efedrin.

Methamfetamin har med sikkerhed en række bivirkninger der ligger mange
niveauer over EC-stacks', så det vil de færreste nok vælge at benytte sig
af for at opnå vægttab.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

- ferielejlighed udlejes i København K
til sommer <www.peblinge.dk>
Ledige uger: 26 og 30

Fra : Frandsen

Dato : 05-06-05 15:23

> Methamfetamin har med sikkerhed en række bivirkninger der ligger mange
> niveauer over EC-stacks', så det vil de færreste nok vælge at benytte sig
> af for at opnå vægttab.

Jeps, men jeg svarede også på følgende: "Og hvad så? Hvis man selv er klar
over bivirkningerne..... "

Fra : Mikkel Gybel Jensen

Dato : 05-06-05 15:44

"Frandsen" <DetKanDuGlemme@invalid.kd> wrote in message

> Jeps, men jeg svarede også på følgende: "Og hvad så? Hvis man selv er klar
> over bivirkningerne..... "

Hvis man er et egoistisk, selvfedt, selvtilstrækkeligt svin, så kører man
bare på, men hvis man bekymrer sig om sit eget liv og helbred, dem som
forhåbentlig holder af én og resten af samfundet, så lader man være...

- Mikkel

Fra : Lisbeth

Dato : 29-05-05 16:42

"Henrik" <røv@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> Hvilke Piller kan i anbefale til fedforbrænding.

Der findes vist ikke nogen piller, der ligefrem gavner fedtforbrændingen -
men nok forbrændingen i det hele taget. Samme effekt - kombineret med flere
andre fordele, som pillerne ikke giver - kan man få af at motionere.

Mvh. Lisbeth

Fra : Khold

Dato : 06-06-05 11:39

Da jeg har en sygdom der gør jeg ikke kan dyrke motion, og har lidt
problemer med vægten benytter jeg piller.
Det er ikke fordi jeg taber mig af dem, men de holder min vægt stabil. Dog
øger de ens stofteskifte, og dyrker man motion, så ryger vægten selvfølgelig
også ned.
Disse piller indeholder et stort antal MG ephedrin. Mere end hvad der var i
Letigen, som blev ulovlige her i DK. Disse piller er også ulovlige
herhjemme, men du kan få dem gennem en hjemmeside der sælger helsekost. Der
får jeg mine fra.
http://www.topformula.com/displayproduct.php?f_produktid=34

MVH
Khold

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 06-06-05 13:02

"Khold" <Hundegaarden@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Letigen, som blev ulovlige her i DK. Disse piller er også ulovlige
> herhjemme, men du kan få dem gennem en hjemmeside der sælger helsekost.

Tror du skal passe på med at lovprise effedrin. Effedrin er ikke et
stofskiftehormon og gør derfor ikke særlig meget ved dit stofskifte. Har set
undersøgelser (jeg desværre ikke har links til) der snakker om tal så lave
som 3%. Effedrin kan være ok til at booste ens cadiotræning, resten er
placeboeffekt. Man skal dog passe lidt på med effedrin, stoffet minder
kemisk meget om amfetamin og kan have nogle af de samme bivirkninger.
Længere forbrug at effedrin nedregulerer i øvrigt dine beta-2-receptorer....

Fra : Heidi

Dato : 06-06-05 15:34

Jeg har indtaget piller med ephedrin i de sidste 6 år.. Jeg har ingen
bivirkninger mærket overhovedet, og min læge synes kun det er godt jeg får
disse, efter letigen ikke længere er til, for INTET andet har virket. Min
læge gav mig nogle vildt dyre mirakelpiller ingen nogensinde havde taget på
af.. Hvad skete der med mig.. Jeg tog på.
Så det kommer nu an på, hvordan kroppen reagere på det forskellige. Ephedrin
passer til mig. Sikkert også til andre :)
Tabte by the way 23 kg ved hjælp af ephedrin og disse piller, da jeg måtte
gå små ture. Så virker fint her.

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 06-06-05 17:15

> [...]
får
> disse, efter letigen ikke længere er til, for INTET andet har virket.

6 år på effe.... dine beta-2-receptorer må være kørt helt i bund. Muligt
du
ikke har mærket nogle bivirkninger (det er heller ikke alle der får i
samme
grad) men du kan ikke se hvordan din krop ser ud invendig. En ganske
normal
bivirkning ved effedrin er let forhøjet blodtryk (alt efter dosis).
Blodtryk
kan føre til mange ubehageligheder. Nu er det ikke for at skræmme dig, men
hvis jeg var dig ville jeg få lavet et cadiogram og overveje nøje om du
virkelig har brug for de piller. Effedrin i sig selv giver ikke det store
vægttab, det gør et kontrolleret kcal underskud derimod. At du tilskriver
virkningen til pillerne er fint, men undervurder ikke placeboeffekten.

>Min
> læge gav mig nogle vildt dyre mirakelpiller ingen nogensinde havde taget

> af.. Hvad skete der med mig.. Jeg tog på.

Man tager ikke bare på af piller... vær lidt mere specifik med hvad det er
han har givet dig?

> Så det kommer nu an på, hvordan kroppen reagere på det forskellige.
Ephedrin
> passer til mig. Sikkert også til andre :)

Måske, men effedrin skal tages med omtanke og accept af de bivirkninger
der
er forbundet med produktet!

> Tabte by the way 23 kg ved hjælp af ephedrin og disse piller, da jeg
måtte
> gå små ture. Så virker fint her.

Du har IKKE tabt dig 23 kg pga af indtagelse af effedrin, det er ganske
sikkert. Effedrin har måske hjulpet en smule og været en god motivator,
men
tro ikke du har at gøre med et vidundermiddel!

Fra : Khold

Dato : 06-06-05 19:00

> [...]
> vægttab, det gør et kontrolleret kcal underskud derimod. At du tilskriver
> virkningen til pillerne er fint, men undervurder ikke placeboeffekten.

Hvad er det du ikke forstår? LOL -Som jeg skriver er jeg syg.. Min læge
kender til pillerne, og bliver jævnligt kontrolleret i hovede og røv pga alt
det andet medicin jeg får. Jeg fejler så absolut intet pga ephedrin
indtagning.

> på
>
> Man tager ikke bare på af piller... vær lidt mere specifik med hvad det er
> han har givet dig?

Kan sgu ikke huske, hvad de hed. Kan kun huske de var blå, og er blevet
brugt i diverse udseendelser. Men selv hun var overrasket over det havde
modsat effekt.

> Ephedrin
>
> Måske, men effedrin skal tages med omtanke og accept af de bivirkninger
> der
> er forbundet med produktet!

Har aldrig sagt andet.. ,

> [...]
> men
> tro ikke du har at gøre med et vidundermiddel!

Motivator.. Høhø igen, hvad er det du ikke forstår?
Motion er hos mig ikke en mulighed, så JOW fucking mirakelpiller letigen og
super caps =D

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 06-06-05 22:03

> [...]
alt
> det andet medicin jeg får. Jeg fejler så absolut intet pga ephedrin

Om du er syg ændrer stadig ikke en tøddel på at disse piller kan være
farlige. Fordi DU har gode resultater med dem er ikke ens betydende med at
andre har. Du sidder jo faktisk og anbefaler pillerne offentligt her på
usenet... og der er meget mere til det end det du fortæller. Jeg prøver
såmænd bare at gøre de folk der følger med i tråden opmærksomme på, at
effedrin er forbundet med en hvis fare.

> Motivator.. Høhø igen, hvad er det du ikke forstår?
> Motion er hos mig ikke en mulighed, så JOW fucking mirakelpiller letigen
og
> super caps =D

Mirakelpiller... nu må jeg le... der er absolut ikke noget magisk over
effedrin - derimod kan det være skadeligt. Der er en grund til at letigen
blev taget af markedet. IMO er gevinsten ved at bruge effedrin alt for lille
i forhold til det pres man udsætter sin krop for.