Bøssenudister eller ekshibitionister
Fra : Lars Stokholm

Dato : 29-05-05 00:58

Jeg var på stranden i Tisvildeleje i torsdags fra klokken ca. 10-12.
Uanset hvor vi befandt os, var det som om at der poppede den ene nøgne
mand frem efter den anden. Jeg tror vi så omkring 10 stykker på et par
timer (klitterne kan også have skjult en del).

Vi så også to mænd der lå og suttede på hinanden, samtidigt med at der
stod en tredje (fuldt påklædt) godt 5 meter derfra og gloede åbenlyst
på dem, i flere minutter. Han var kommet vandrende forbi dem.

Jeg kan måske forstå, at der er en højere koncentration af nudister på
stranden en hverdagsformiddag end i weekenden, men det her virkede
lidt ekstremt. Blandt andet virkede de lidt for opsøgende til bare at
være nudister.

De vandrede rundt på stranden, som myrer om en sukkerknald: De lignede
ikke nogen der havde et mål, men gik bare frem og tilbage.

Hvad har vi været vidner til? En samling bøssenudister eller en stor
flok mandlige ekshibitionister? De var vel 25-50 år, vil jeg tro.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-05-05 01:45

Annemette Hommel som SM-domina>Re: Bøssenudister eller ekshibitionister på
stranden?

"Lars Stokholm" <stokholm@despammed.com> wrote in message
> [...]
>
> Hvad har vi været vidner til? En samling bøssenudister eller en stor
> flok mandlige ekshibitionister? De var vel 25-50 år, vil jeg tro.

Danske badestrande med godt sand og uden tang og sten under vandet ud til
meters vanddybde er hundred gange så mange kilometer som dem nær
iskioskerne, som benyttes.
Så slap af og find et andet sted, hvis du har fobi mod naturligt look.
Sprøjtede nogen sæd på dig - nej vel?

Positive visioner er sjovere - jeg drømte at jeg var til orgie med Annemette
Hommel, Lynndie England og Lene Espersen og os mænd gad ikke sllikke
klitoris særlig længe men dominaerne var krævende, og fangne
selvmordsbombere fra Bagdad i håndjern og badebukser (DERES pikke skulle
ikke bruges til noget) lå på knæ på hårdt gulv med løse hårde ris strøet tæt
og de skulle slikke til de besvimede, så pigerne blev stikmodne til os.
Efter denne ydmygelse mistede helligkrigerne troen på imam og koran og
afslørede venner og sprængstofskjulesteder , og forhørslederne kunne
forhindre millioner af civile irakere og israelere at blive dræbt af
selvmordsbombere

Fra : Lars Stokholm

Dato : 29-05-05 07:51

Bo Warming wrote:

> Danske badestrande med godt sand og uden tang og sten under vandet
> ud til meters vanddybde er hundred gange så mange kilometer som dem
> nær iskioskerne, som benyttes.

Vi var vel gået et par kilometer fra iskiosken, men stødte på dem
overalt på vejen tilbage.

> Så slap af og find et andet sted, hvis du har fobi mod naturligt look.
> Sprøjtede nogen sæd på dig - nej vel?

Jeg har ingen fobi mod den slags, men er nysgerrig. Jeg så skam hellere
nudisme, end åndsvag tøjmode.

> jeg drømte at jeg var til orgie med Annemette Hommel, Lynndie England
> og Lene Espersen

Ad for helvede.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 29-05-05 11:31

"Lars Stokholm" <stokholm@despammed.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> mand frem efter den anden. Jeg tror vi så omkring 10 stykker på et par
> timer (klitterne kan også have skjult en del).

Det er ikke forbudt at færdes nøgne på de danske badestrande.

> Vi så også to mænd der lå og suttede på hinanden, samtidigt med at der
> stod en tredje (fuldt påklædt) godt 5 meter derfra og gloede åbenlyst
> på dem, i flere minutter. Han var kommet vandrende forbi dem.

tja, det vil nok være i strid med loven, eftersom man ikke må foretage sig
handlinger, der kan være stødende for andre (det gælder dog ikke nøgenhed på
badestrandene. Det er fastslået i en landsretsdom - jeg tror det var i 1967,
men jeg er ikke sikker)

> [...]
> stranden en hverdagsformiddag end i weekenden, men det her virkede
> lidt ekstremt. Blandt andet virkede de lidt for opsøgende til bare at

nu er det lidt archaisk at bruge betegnelsen nudister fremfor naturister,
men den oprindelige forskel er at nudisterne mente at tøj altid var af det
onde, hvorimod naturisterne blot mente at at det skulle være i orden at gå
afklædt på badestrandene og i naturen.

> De vandrede rundt på stranden, som myrer om en sukkerknald: De lignede
> ikke nogen der havde et mål, men gik bare frem og tilbage.

Der findes givetvis en række ekshibitionister på vore strande, men det
skader jo ingen.

> Hvad har vi været vidner til? En samling bøssenudister eller en stor
> flok mandlige ekshibitionister? De var vel 25-50 år, vil jeg tro.

hvorfor skulle det være særlig "bøsset" at gå nøgen på vore badestrande blot
fordi det er mænd?

Er det også sådan at du mener at kvinder allesammen er lesbiske hvis de går
nøgne eller topløse der?
--
ahw

Fra : Lars Stokholm

Dato : 29-05-05 11:45

Arne H. Wilstrup wrote:

> Det er ikke forbudt at færdes nøgne på de danske badestrande.

Nej og hurra for det. Seriøst.

> hvorfor skulle det være særlig "bøsset" at gå nøgen på vore badestrande
> blot fordi det er mænd?

Fordi det kun var mænd; mænd der havde sex, mænd der gloede på mænd
der havde sex og mænd der vadede rundt blandt hinanden som lemminger
(i spillet Lemmings).

Jeg har intet imod bøsser, intet mod nudister eller naturister eller
hvad du vil kalde dem. Jeg er bare nysgerrig. Det kunne være der var
nogen fra bøssekulturen, der kendte noget til eventuelle strandmøder
(man har jo hørt hvad der foregår i saunaer rundt omkring).

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 29-05-05 11:54

.

> [...]
> nogen fra bøssekulturen, der kendte noget til eventuelle strandmøder
> (man har jo hørt hvad der foregår i saunaer rundt omkring).

Og det kunne jo være at de samme mænd også var nysgerrige?

jeg tror nu alligevel at der ikke var tale om bøsser men måske om
ekshibitionister i en eller anden grad - men det er kun psykiatere der mener
at det bør kategoriseres som en nærmest sindsygelig afvigelse, akkurat som
man i sin tid mente at homosexuelle mænd var syge.
--
ahw

Fra : nusle nuslesen

Dato : 29-05-05 12:47

"Arne H. Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> skrev i en meddelelse

Hej,

> jeg tror nu alligevel at der ikke var tale om bøsser

Mon ikke mænd der har sex med mænd ofte er bøsser (eller i det mindste
biseksuelle)?

mange hilsner

Fra : Lars Stokholm

Dato : 29-05-05 14:07

nusle nuslesen wrote:

> Mon ikke mænd der har sex med mænd ofte er bøsser (eller i det mindste
> biseksuelle)?

Hæh. Det var nu kun to af dem der havde sex, men resten virkede for
interaktive til bare at være naturister. Så jeg tænkte at de enten
måtte være ekshibitionister eller bøsser(/biseksuelle).

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 29-05-05 22:21

[Lars Stokholm | Sun, 29 May 2005 12:44:38 +0200]

> [...]
>nogen fra bøssekulturen, der kendte noget til eventuelle strandmøder
>(man har jo hørt hvad der foregår i saunaer rundt omkring).

Uden at pludselig begynde at repræsentere de danske bøsser :) Ved jeg dog
at der vist sker "noget" mandesex i skovene oppe ved tisvilde strand - og
din beskrivelse af denne "flokken rundt" kan jeg godt genkende fra de par
gange jeg prøvede at "cruize" efter lidt sex i naturen.

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Lars Stokholm

Dato : 29-05-05 23:01

Rene' Hjorth wrote:

> [...]
> din beskrivelse af denne "flokken rundt" kan jeg godt genkende fra de par
> gange jeg prøvede at "cruize" efter lidt sex i naturen.

Så er jeg måske ikke helt tosset. :) Tak.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 29-05-05 12:39

> "Lars Stokholm" <stokholm@despammed.com> skrev i en meddelelse
>
> Det er ikke forbudt at færdes nøgne på de danske badestrande.

Som højreorienteret og seksuelt frisindet finder jeg at det helt ok at dyrke
nøgenbadning, men homoseksuelle udskejelser bør finde sted på særlige
bøssestrande således at almindelige heteroseksuelle ikke skal
tvangindslægges til at se på forfærdelige ting. Det er ikke de seksuelle
aktiviteter jeg har noget imod, det er det at der ikke en opdeling ala en
slags seksuelt apartheid. Snot for sig og skæg for sig.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-05-05 13:42

"Poul Nielsen" <ikke@get2net.dk> wrote in message

> [...]
> aktiviteter jeg har noget imod, det er det at der ikke en opdeling ala en
> slags seksuelt apartheid. Snot for sig og skæg for sig.

Og glistrupister kaldes højreorienterede - og er tilhængere af NUL REGLER -
al ekhibitionisme bør pø om pø legaliseres. Hvis du køber en flot rød
mercedes, er det exhibtionisme at du kører i den - skal det også forbydes?

Der er masser af strande der ikke benyttes - så de snerpede og de struttende
og slikkende/ liveshowopførende kan få hver sin.Isbode skal man kunne
oprette overalt uden at søge bevilging - så er det ikke kun dem på Bellevue
fluepapiret der kan slikke både is og klit. De var 90% barbrystede der for
få årtier siden, og nu er det 1% pga muslimerne.
Muslimerne fik en overgang kommunen til at sætte skilt om nøgenforbud på
nordstanden der har bøssetradition men det måtte kommunen fjerne igen og nu
flirtes upåklædt på visse tider, som de indforståede kender.

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 29-05-05 22:19

[Lars Stokholm | Sun, 29 May 2005 01:58:10 +0200]

>Hvad har vi været vidner til? En samling bøssenudister eller en stor
>flok mandlige ekshibitionister? De var vel 25-50 år, vil jeg tro.

Første del, qua at du beskrev at de dyrkede oralsex. Ville dog mene at de
burde havde været MEGET mere diskrete, da man ikke bør påtvinge andre at
blive en del af ens egen seksualitet.

René
www.rene.hjorth.com