Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
opload af billed til kritik hvor henne?
Fra : Michael

Dato : 28-05-05 23:55

Hvor kan jeg oploade et billed til kritik?

Michael

Fra : emj

Dato : 29-05-05 05:07

Michael skrev:

>Hvor kan jeg oploade et billed til kritik?
newsgruppen
dk.binaer
Hilsen emj

Fra : Thomas

Dato : 29-05-05 06:59

Michael wrote:
> Hvor kan jeg oploade et billed til kritik?
>

> Michael

Hvis du har et webhotel, kan du evt. kigge lidt på www.minigal.dk

Jeg bruger det selv, og synes faktisk det er godt. Så slipper man for
alt det html-sjov.

Thomas

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 29-05-05 08:10

Michael wrote:

> Hvor kan jeg oploade et billed til kritik?
>

> Michael

www.fotokritik.dk
www.foto-basen.dk

tommy

Fra : Knud Bonke

Dato : 29-05-05 09:13

"Michael" <nospam2me@invalid.dk> skrev i en meddelelse news:LE6me.35437$Fe7.133213@news000.worldonline.dk...
: Hvor kan jeg oploade et billed til kritik?
:
:
: Michael

Så vil jeg da nævne:
http://www.imagerating.dk/photomania.asp
mvh Knud

Fra : Tom Wagner

Dato : 29-05-05 10:14

"Michael" <nospam2me@invalid.dk> skrev i en meddelelse

Hvis du tænker på de billeder, der lægges op her i gruppen sker det ved at
sende filen som *.jpg til
knud@jirty.dk

Sådan var det i hvert fald i "gamle dage" - jeg ved ikke, om det stadig
virker, jeg har ikke fulgt med.

Hilsen Tom

Fra : Brian Lund

Dato : 29-05-05 17:15

> Hvis du tænker på de billeder, der lægges op her i gruppen sker det ved at
> sende filen som *.jpg til
> knud@jirty.dk

Så er det jo kun manden bag den email adr. der kan se billedet, og ikke alle
os andre!?

Brian

Fra : Michael

Dato : 29-05-05 10:22

Michael wrote:
> Hvor kan jeg oploade et billed til kritik?
>

> Michael

Takker for alle svarene, jeg valgte
www.fotokritik.dk

Michael