World of Warcraft - prøvetid.
Fra : Zyke

Dato : 28-05-05 22:39

Hej NG.

Jeg har lige købt WOW og vil gerne igang med den gratis måneds spilletid som
der står på boksen at der følger med. Når jeg så går ind for at lave min
account står der at jeg skal vælge en betalingsmetode for at komme igang med
en guest account. Jeg vælger så pre-paid card da jeg ikke ejer et kreditkort
også er det at jeg skal indtaste en kode fra et pre-paid card. Er det mig
der mangler et sådanne i æsken eller hvad? For det kan da ikke være rigtigt,
at man allerede skal punge ud for spilletid for at komme igang og det kan da
heller ikke være rigtigt, at jeg skal nøjes med den 10 dages guest pass key
der følger med. Hvis der er en derude der ved hvordan jeg kommer igang med
min gratis måneds spilletid må i meget gerne komme med lidt guldkorn.

På forhånd tak.

Zyke

Fra : Myt

Dato : 28-05-05 23:56

"Zyke" <martin.thunoe@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvordan jeg kommer igang med min gratis måneds spilletid må i meget gerne

Uden at jeg overhovedet ved noget om det, kunne det så ikke tænkes at det
kun er amerikanerne der har denne prøvetid, som skrevet, jeg ved det ikke,
men det er et gæt ?

Myt

Fra : Thomas Hejl Pilgaard

Dato : 29-05-05 06:19

For at aktivere din gratis måned, skal du sikkert indtaste
dine kreditkortoplysninger. Du vil så blive trukket det
månedlige (eller hvilken frekvens du nu vælger at betale med)
abonnementsbeløb EFTER din gratis måned, forudsat din konto
stadig er aktiv på dét tidspunkt.

Hvordan den helt præcis kan klares med et pre-paid card, som
du skal købe seperat, er jeg ikke helt klar over, men det vil
sikkert også først blive 'brugt' efter den gratis måned er
udløbet.

Mon ikke det er værd at investere i et visa/dankort eller
tilsvarende? Nu har du jo alligevel købt spillet, og kortet
kan bruges til så meget andet også...

/ Ostenfeldtsvej 8c 2 tv | you're doing, you're | ^ ^ \
\ 4700 Naestved, Denmark | not learning anything. | = @ = /
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Fra : Zyke

Dato : 29-05-05 09:10

> [...]
> månedlige (eller hvilken frekvens du nu vælger at betale med)
> abonnementsbeløb EFTER din gratis måned, forudsat din konto

Som skrevet i mit indlæg ejer jeg IKKE et kreditkort.

> Mon ikke det er værd at investere i et visa/dankort eller
> tilsvarende? Nu har du jo alligevel købt spillet, og kortet
> kan bruges til så meget andet også...

Jep - det kan det og jeg ved også, at hvis jeg får sådan et kort i hænderne
skal jeg nok søge for det bliver "brugt" og måske også lidt mere end godt
er, så det er en dårlig ide. :)

Zyke

Fra : Simon Nejmann

Dato : 29-05-05 09:33

On Sun, 29 May 2005 10:09:48 +0200, "Zyke" <martin.thunoe@gmail.com>
wrote:

>Som skrevet i mit indlæg ejer jeg IKKE et kreditkort.

Prøv at låne et... Nej nej, jeg er faktisk seriøs - læs videre :)

Jeg ved ikke hvorfor man skal indtaste kreditoplysninger bare for at
starte sin konto, men det skal man altså. Men du kan indtaste dem for
at få din konto startet, og så bagefter annullerer din betaling - der
bliver ikke trukket noget før efter den gratis prøveperiode, og hvis
du annullerer kan du stadig spille indtil den tid du har betalt for
(prøveperioden inklusiv) løber ud.

Så, lån et kort - tast ind - når den er godkendt, så annullerer din
konto. Kreditkortoplysningerne er nu slettet og der vil _ikke_ blive
trukket nogen penge op det kort. Din konto kører videre indtil din
gratis måned er løbet ud, og du kan altid skifte mening og indtaste en
ny betalingsform hvis du får lyst til at spille videre (eg. købe et
gamecard).

Forresten, selv om din måned løber ud uden at du fornyer den vil du
altid kunne komme tilbage og genåbne den, og Blizzard lover vist at
gemme dine karakterer i mindst 6 måneder efter at du er stoppet med at
betale.

--
Med venlige hilsner
Simon Nejmann

Fra : Zyke

Dato : 29-05-05 09:07

> Uden at jeg overhovedet ved noget om det, kunne det så ikke tænkes at det
> kun er amerikanerne der har denne prøvetid, som skrevet, jeg ved det ikke,
> men det er et gæt ?

Nej det får man også på den europæiske version.

Zyke

Fra : Frank Hjorth Laursen

Dato : 31-05-05 23:00

hej i gruppen

jeg skrev bare et tilføldig nr ned, for at få min prøve tid,
og efter en måned købte jeg et pre payed card.

Det virkede

frank

Fra : Zyke

Dato : 01-06-05 14:20

> jeg skrev bare et tilføldig nr ned, for at få min prøve tid,
> og efter en måned købte jeg et pre payed card.
>
> Det virkede

Hmmm - lyder vildt hvis det er tilfældet, men enden på det hele blev, at jeg
har købt mig et prepaid card og har nu 90 dages spille tid på det første 60
dages kort som jeg indtastede. Synes bare det er ret dårligt, at når man
vælger prepaid som betalingsmetode, at man skal købe et kort for at få sin
prøvetid, men det andet der har jeg godt nok ikke prøvet.

Zyke