Billeder fra Århus Paraden idag.
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 28-05-05 20:41

SIKKEN en dejlig dag. Vejr var perfekt og en rigtig god stemning blandt alle
og der var sgu noget at kigge på, desværre så jeg ikke så mange Seca'er
(måske man skulle lave et knallert træf istedet så
Al ros til Chopperclub Aarhus for en god dag og en godt afviklet tur, det
var lidt fedt at se alle de billister der måtte holde tilbage
Desværre var der også et dødsfald inde i byen, pga. en lidt for hutig tur i
et sving (hvad de sagde i nyhederne). Kedeligt, men det minder os jo om det
ikke er "legesager" vi kører på!

Enjoy

http://www.dfmc.dk/gallery.asp?gid=1136

Stef
http://www.dfmc.dk/default.asp?id=843

Fra : Schlæger

Dato : 28-05-05 21:33

Stefan Jacobsen wrote:

> [...]
> et sving (hvad de sagde i nyhederne). Kedeligt, men det minder os jo om det

Ja - det var rigtig godt derude, og fællesturen gik .... rimeligt. Den
rendte ind i det sædvanlige problem med at politiet IKKE vil regulere i
krydsene, og at arrangørerne forsøger, men ikke må - og ikke altid bliver
respekteret af trafikanterne.

Ellers var vejret, arrangementet, deltagerne og udstillerne til UG - man
kan kun være i godt humør efter sådan en dag.

Pierre - mine sønner var ret vilde med din fancy Harley !!

Mch Schlæger

Fra : LeGoKraN

Dato : 28-05-05 21:48

""Schlæger"" <gertschlagerFJERN@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Ja, det var da godt nok trist med et dødsfald.

Tror i at indslaget omkring uheldet i dag, kan findes på nettet nogen
steder? Har søgt lidt på DR og TV-2 uden held.

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 28-05-05 21:59

> Ja, det var da godt nok trist med et dødsfald.
>
> Tror i at indslaget omkring uheldet i dag, kan findes på nettet nogen
> steder? Har søgt lidt på DR og TV-2 uden held.

Det jeg så var
http://www.tv2regionerne.dk/Default.asp?r=7&Id=242374

Lidt mere positivt
http://www.tv2regionerne.dk/Default.asp?r=7&Id=242347

Stef

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 28-05-05 22:41

> Lidt mere positivt
> http://www.tv2regionerne.dk/Default.asp?r=7&Id=242347
----
Undskyld mig lige.. Men hvad positivt er der i det? -Skræmmende..

-Kunne ikke holde mig..

--
--==>OlIvEr<==--
Honda Hornet 600

Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 28-05-05 22:55

> Undskyld mig lige.. Men hvad positivt er der i det? -Skræmmende..
>
> -Kunne ikke holde mig..

Havde godt på fornemmeren den kom! Mindre dødvægt på dyret

Stef

Fra : Schlæger

Dato : 28-05-05 21:53

LeGoKraN wrote:

> [...]

> Tror i at indslaget omkring uheldet i dag, kan findes på nettet nogen
> steder? Har søgt lidt på DR og TV-2 uden held.

Jeg har også søgt - uden held. Måske i morgen .......

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 28-05-05 22:44

Schlæger wrote:

> Jeg har også søgt - uden held. Måske i morgen .......

TV2regionerne.dk, østjylland, der er den, hvis nogen vil se såvel
indslaget om træffet som uheldet der endte så sørgeligt.

R.I.P.

--
Dun@nt
Kilo SFau _R_ SilverBullet

Fra : Pierre Roland

Dato : 29-05-05 08:00

> Pierre - mine sønner var ret vilde med din fancy Harley !!
>
> Mch Schlæger

Hej Schlæger

Mange tak, men det er nu en ombygget Yamaha Drag Star kan du sige til
drengene

Hilsen Pierre
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=1201

Fra : Schlæger

Dato : 29-05-05 09:10

Pierre Roland wrote:

> Hej Schlæger

> Mange tak, men det er nu en ombygget Yamaha Drag Star kan du sige til
> drengene

Den store kunne ellers "tydeligt se forskel på den ægte vare og alle
efterligningerne....."

Mch Schlæger

Fra : Anna M. Andersen

Dato : 29-05-05 08:21

Stefan Jacobsen <stefware@email.dk> wrote:

> [...]
> et sving (hvad de sagde i nyhederne). Kedeligt, men det minder os jo om det

Tak for billederne Det var en rigtig god dag og tak til Chopperclub
Århus. Er der nogen der ved hvor mange vi egentlig var til stede?

mvh
Anna

--
Anna M. Andersen
AIM/AOL chat: annabassand

Fra : Schlæger

Dato : 29-05-05 09:13

Anna M. Andersen wrote:

> Tak for billederne Det var en rigtig god dag og tak til Chopperclub
> Århus. Er der nogen der ved hvor mange vi egentlig var til stede?

Onkring 1700 cykler ifølge arrangøren -
http://www.jp.dk/aar/artikel:aid=3074860/

Mch Schlæger

Fra : Jørgen Jensen

Dato : 29-05-05 09:24

Tak for jeres fremmøde
jeg kan oplyse at der var 1200 fremmødte motorcykler

På vegne af Chopper Club Aarhuus
Jørgen Jensen

Fra : J.O.R.

Dato : 29-05-05 16:27

"Jørgen Jensen" <86945553@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for jeres fremmøde
> jeg kan oplyse at der var 1200 fremmødte motorcykler
>
> På vegne af Chopper Club Aarhuus
> Jørgen Jensen

Også hermed takker for en god dag.
Hvem havde bestilt vejret , kunne andre nok få brug for.

Jeg "klovn" tabte mobilen, og en mail til Jørgen Jensen.
Den var blevet fundet og snart på vej til mig.
Der er da stadig ærlige folk.

J. O. R.
THY

Fra : Jørgen Jensen

Dato : 29-05-05 09:42

Hej alle Mc'ister !

Tak til alle jer der mødte op i går
I var alle med til at gøre dette års Parade til den bedste Parade vi endnu
har afholdt.
Lidt facts om Paraden
1200 betalende MC'ister
Ca. 2.500 besøgende på pladsen
Til jer der ikke var til stede under lodtrækningen af lotteriet , kan jeg
oplyse at trækningslisten vil være på vor hjemmeside senest i morgen.
Aarhus Mc Parade 2006 bliver afholdt lørdag d. 20 maj fra kl. 10.00 i
Tangkrogen
i kan se alt om Paraden på http://www.chopperclub.dk/Parade/udstiller.htm
Så reserver allerde nu lørdag d. 20 maj 2006.
På Gensyn i Tangkrogen

Med tilbagelænet hilsen
Chopper Club Aarhuus
Jørgen "Piraten" Jensen