tysk reservedels side
Fra : Peter Hasselby

Dato : 28-05-05 19:12

Jeg søger en billig tysk side med reservedele til kawasaki gpz 500s..

De skal selvfølgelig sende til danmark

Fra : OlIvEr [6000]

Dato : 28-05-05 19:21

> Jeg søger en billig tysk side med reservedele til kawasaki gpz 500s..
> De skal selvfølgelig sende til danmark
------
De sender skam allesammen til DK..

-Hvad med www.louis.de ?

--
--==>OlIvEr<==--
Honda Hornet 600

Fra : Peter Hasselby

Dato : 29-05-05 08:36

kender godt louis og har altid været meget tilfredse med at handle med dem..

De er bare ikke så specifikke...

Fra : Asger Steffensen

Dato : 29-05-05 10:06

"Peter Hasselby" <spam@spam.com> skrev i en meddelelse
> Jeg søger en billig tysk side med reservedele til kawasaki gpz 500s..
>
> De skal selvfølgelig sende til danmark
www.bike-teile.de

Asger
DL 1000 V-Strom
GPz 500 S
(begge til salg).

Fra : Armand

Dato : 29-05-05 11:29

Peter Hasselby wrote:
> Jeg søger en billig tysk side med reservedele til kawasaki gpz 500s..
>
> De skal selvfølgelig sende til danmark

Der er et blåt sædebagstykke (er det ikke det du mangler?) på Ebay lige nu.
Hvis du ikke selv magter at byde det hjem kan jeg gøre det; men oplys så
lige hvad du er villig til at købe det af mig for.

Af hensyn til behov for hurtig reaktion (6 timer tilbage på Ebay, og jeg
tager til festival midt på eftermiddagen) så send mig øjeblikkelig en
SMS istedet på 61332843 (som forøvrigt også er DFM's
østjydske/vestfynske rescue# !)!

--
Armand.

Fra : Peter Hasselby

Dato : 29-05-05 22:20

Har lige købt et på ebay..
1 euro + forsendelse....

men ellers tak for hjælpen.

Fra : MKS - 74

Dato : 31-05-05 08:43

On Sun, 29 May 2005 23:19:56 +0200, "Peter Hasselby" <spam@spam.com>
wrote:

>Har lige købt et på ebay..
>1 euro + forsendelse....

Det er ved at tage lidt overhånd med det dersens eBay, folk sender
åbenbart hvad som helst :

http://62.79.120.117/eBay1.jpg
http://62.79.120.117/eBay2.jpg

--