Overlevede denne kører?!
Fra : Andrew

Dato : 28-05-05 13:59

Hejsa

Nogen, der ved om køreren overlevede dette knapt så heldige pitstop?!

http://www.big-boys.com/articles/spillgas.html

Mvh Anders

Fra : Klaus G.

Dato : 28-05-05 14:18

> Nogen, der ved om køreren overlevede dette knapt så heldige pitstop?!
>
> http://www.big-boys.com/articles/spillgas.html

Gjorde han...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Andrew

Dato : 28-05-05 14:43

> Gjorde han...

Er dét et spørgsmål eller et svar?

Mvh Anders

Fra : Klaus G.

Dato : 28-05-05 14:55

> Er dét et spørgsmål eller et svar?

Du virker lidt dum, så du får tre gæt...

--
Klaus G. / Seth-Enoch

www.seth-enoch.dk

Fra : Andrew

Dato : 28-05-05 15:12

> Du virker lidt dum, så du får tre gæt...

I lige måde!

nar

-----

Fra : Peter C:\\

Dato : 28-05-05 15:08

"Andrew" <andersvalenFJERN@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Nogen, der ved om køreren overlevede dette knapt så heldige pitstop?!
>
> http://www.big-boys.com/articles/spillgas.html

Det er Jos Verstappen i en Benetton ... året husker jeg ikke
Såvidt jeg husker kom han ikke noget til ... han overlevede ihvertfald

--
MVH Peter C:\
´96 Corolla eller ´69 Firebird ...... afhængig af vejret !

Fra : Andrew

Dato : 28-05-05 16:02

> Det er Jos Verstappen i en Benetton ... året husker jeg ikke
> Såvidt jeg husker kom han ikke noget til ... han overlevede ihvertfald

Ok, det ser rimelig sygt ud!

/Anders

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 28-05-05 17:07

Det var i 1994 på Hockenheim *S*

vh Henrik

Hent den gratis her: www.spamfighter.dk

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 28-05-05 18:27

"Henrik Sørensen" <shumi@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Det var i 1994 på Hockenheim *S*

og han fik faktisk en mindre forbrænding på næsen...

Fra : Æske

Dato : 28-05-05 22:33

Nu til dags står der en mand med en plexiglas plade for at undgå at evt.
stænk skal ramme udstødningen bagpå som er hot hot hot ;)

Fra : Peter C:\\

Dato : 28-05-05 22:53

"Æske" <m_bach_f@FJERNEDETTEhotmai.com> skrev i en meddelelse
> Nu til dags står der en mand med en plexiglas plade for at undgå at evt.
> stænk skal ramme udstødningen bagpå som er hot hot hot ;)

Jojo ... men i dette tilfælde er der nærmere tale om "styrtebad" end om
"stænk" !
Jeg tvivler på en plexiglasplade havde gavnet meget her.

Fra : Æske

Dato : 29-05-05 10:31

> Jojo ... men i dette tilfælde er der nærmere tale om "styrtebad" end
> om "stænk" !
> Jeg tvivler på en plexiglasplade havde gavnet meget her.

Det var bare en serviceoplysning.

Fra : Ukendt

Dato : 28-05-05 22:55

> Nu til dags står der en mand med en plexiglas plade for at undgå at evt.
> stænk skal ramme udstødningen bagpå som er hot hot hot ;)

Det er bremser osv vel også ?

Allan

Fra : Æske

Dato : 29-05-05 10:35

> Det er bremser osv vel også ?

Ikke ligefrem rødglødende. Du skal tænke på at bilen har kørt 80-100
km/t igennem pitindgangen så de er formentlig kølet godt når den
ankommer til selve pitten. Desuden ser ilden også ud til at starte
bagfra.

Fra : Ukendt

Dato : 29-05-05 20:38

> [...]
> km/t igennem pitindgangen så de er formentlig kølet godt når den
> ankommer til selve pitten. Desuden ser ilden også ud til at starte

Ja ok - men der bremses jo ned i pitten lige inden de holder stille

Allan

Fra : Henrik B.

Dato : 28-05-05 22:59

"Æske" <m_bach_f@FJERNEDETTEhotmai.com> skrev i en meddelelse
> Nu til dags står der en mand med en plexiglas plade for at undgå at evt.
> stænk skal ramme udstødningen bagpå som er hot hot hot ;)

En plexiglasplade? Nej, det tror jeg ikke, da den kan blive vældigt statisk
elektrisk, hvilket er nok til at tænde dampene. Faktisk er det værre end
varmen.

Fra : Martin Vollert

Dato : 28-05-05 23:41

Også skrev Vollert
> [...]
>
> En plexiglasplade? Nej, det tror jeg ikke, da den kan blive vældigt
> statisk elektrisk, hvilket er nok til at tænde dampene. Faktisk er

Bilerne køre ind over to metalstrips i jorden som aflader dem for statisk
elektrisitet når de ankommer i pitten, men om den skærm er plexi eller noget
andet "hitec" materiale skal jeg ikke kunne sige.

--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert

Fra : Henrik B.

Dato : 28-05-05 23:51

"Martin Vollert" <sæt martin foran @ @plakaten.dk> skrev i en meddelelse

> Bilerne køre ind over to metalstrips i jorden som aflader dem for statisk
> elektrisitet når de ankommer i pitten,

Det hjælper ikke, hvis pladen ikke er jordet.