Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fra Powershot S50 til 350D ?
Fra : SpookiePower

Dato : 28-05-05 12:18

Jeg overvejer meget at købe et EOS350D, men har fortiden
et Powershot S50, med 4 CF kort og 3 batterier. Så vidt jeg
husker så kan CF kortene benyttes i 350D men hvordan er det
med batterierne. Kan de også bruges i 350D ?

www.photo.activewebsite.dk

Fra : .J.S...

Dato : 28-05-05 12:34

"SpookiePower" <boxjunk2600@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> husker så kan CF kortene benyttes i 350D men hvordan er det
> med batterierne. Kan de også bruges i 350D ?

Ja de passer i, det er dog lidt mindre kapacitet.

mvh/JS

Fra : Anders Rasmussen

Dato : 31-05-05 20:40

Jeg har den samme kombination - Canon S50 og 350D. Hvad så den anden vej -
kan man bruge batteri til 350D i S50'eren.

/Anders

Fra : .J.S...

Dato : 31-05-05 21:10

"Anders Rasmussen" <ar-newsnospam@slash.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har den samme kombination - Canon S50 og 350D. Hvad så den anden vej -
> kan man bruge batteri til 350D i S50'eren.

Ja.

til s50 er 7.4v 570mah
til 350d er 7.4v 720mah

Så den til 350d holder til flere billeder.

Måske batteri indikatoren kan blive forvirret, men jeg kører nu altid blot
til det dør og skifter så til reserve batteriet.

Det er også den samme lader der følger med.

mvh/JS